Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Facelift Model S ?

This site may earn commission on affiliate links.
de (nieuwe) model S in de store zijn net iets anders als een volledige auto... niet heel veel maar wel iets.. tenminste dat is wat ik weet. het viel me op dat er veel kit(witte smeer oid) in Amsterdam te zien was. de panodak zat veel kit in. nummerbord voor zat los en duidelijk ook nog niet de final versie die op de auto komt.

zoals in mijn vorige post, de chargers komt in de linkerachterhoek, ik heb vernomen dat de achterbank daardoor iets schuiner zit(wat ook nog niet zichtbaar is in de huidige showroom auto) en als je de uitgebreide Sound optie hebt komt rechts de subwoofer.

we zullen zien. ik denk niet (na alle ervaringen die ik lees) dat ik teleurgesteld zal zijn als ik mijn auto in ontvangst neem
subwoofer heeft daar altijd al gezeten, sinds 2012.
 
Software unlockable for $3250

Slipping Delivery Dates for Model S

"We’ve just found out that your Model S is going to have the option to upgrade via firmware to the 75kWh battery pack. We don’t have official Australian pricing yet, but you’ll be able to do it before or after delivery. The US price will be $3250, but our Sales team will have a call campaign to confirm with you once pricing is out."

Mmm zeer benieuwd of dit waar is. Zou het mogelijk zijn om zelf te weten te komen welk pack er in de wagen zit?
 
Ik zag net op de site van Tesla volgende opties staan:

Upgrade bereik (voor 70KW)
Naar 75KW + 20km bereik (prestaties?)
3.400 EUR

Upgrade interne lader
11KW 54km/u -> 16,5 KW 81km/u
1.700 EUR
Na levering 2.100 EUR

Dit bevestigd dus inderdaad dat alle facelift modellen een 75KW batterij hebben en een 16,5KW interne lader (welke beide softwarematig gelimiteerd zijn).
 
Dus ik kan m'n 70 gewoon tot 100% laden want dan zit ie toch niet helemaal vol? :)

Hmm, zou ik eigenlijk niet durven doen, dagdagelijks op 80% laden lijkt me veiliger.
Je weet niet precies hoe ze de accu 'aftoppen' op die lagere capaciteit, het kan ook zijn dat je ontladingswaarde niet laag genoeg gaat... .

Het risico je accupack naar de knoppen te helpen is me dunkt te groot.
 
In Aartselaar staat er ook eentje, vandaag zien staan. Nog een babbeltje gedaan met een verkoper.

Nieuwe neus, led lichten, zijschorten, diffusor en console. Het ziet er allemaal goed uit, maar de oude vind ik ook best mooi. Die console lijkt me wel veel minder praktisch dan het 'open vak'. Er zitten twee bekerhouders in en een vakje voor je gsm, daarmee is het game over. En blijkbaar is de console niet verwijderbaar want nu 1 stuks samen met de armsteun-module tussen de stoelen.
En de oude console is niet meer leverbaar voor zover je die nog zou willen bestellen voor je 'oude' Model S.
 
Die console lijkt me wel veel minder praktisch dan het 'open vak'. Er zitten twee bekerhouders in en een vakje voor je gsm, daarmee is het game over. En blijkbaar is de console niet verwijderbaar want nu 1 stuks samen met de armsteun-module tussen de stoelen.
En de oude console is niet meer leverbaar voor zover je die nog zou willen bestellen voor je 'oude' Model S.

Ik krijg thuis geen toestemming voor een middenconsole. De ruimte is gereserveerd voor een damestas.... :eek: