TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Family Roadtrip 9 t/m 17 April 2017 naar de Eiffel

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Hans Noordsij, Feb 16, 2017.

1. Hans Noordsij

Hans Noordsij Well-Known Member

Misschien herinneren jullie je nog het initiatief, gelanceerd door John Timmer, om in aanvulling op de eerdere roadtrips een meerdaagse trip te organiseren voor gezinnen met kinderen.

Vandaag is e.e.a. rond gekomen.

We hebben voor de inmiddels ingeschreven (vier) deelnemende gezinnen een viertal accomodaties kunnen boeken en daarnaast een optie, voor een paar dagen staat die open, op nog twee.

Het gaat om dit familiepark: Voll ausgestattete Ferienwohnung in der Eifel - Gemünder Ferienpark Salzberg

De kosten voor de gehele periode bedragen per accomodatie €.540,00 all in, d.w.z. inclusief beddengoed wat meestal apart wordt berekend.

Een keurige prijs voor een periode van 8 dagen. Natuurlijk is er te praten over een deel van de periode. In verband met school van de kinderen komen wij bijvoorbeeld pas donderdagavond. de reservering is echter voor de gehele week.

Belangstelling? Neem dan (snel!) even met mij, of met John, contact op via een PM.

Wie eerder op een ééndaagse trip mee is geweest kent de omgeving. Erg mooi, voldoende haarspeldbochten, leuke uitstapjes mogelijk en prima eten. Laat dat maar aan ons over :) Alleen de gezelligheid brengen we zelf mee.

Schermafbeelding 2017-02-16 om 16.07.38.png

2. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Deze toch even bumpen... zou zonde zijn om achteraf te horen dat iemand van jullie toch mee had gewild ;)

3. simonsmidt

simonsmidt Member

Onze kinderen zijn al te oud om op een familietripje mee te gaan, dus daar bedanken wij voor. Waar wij wel geinteresseerd in zijn is een roadtrip van een dag om mee te doen. Er vanuit gaande dat jullie die gaan maken :D

4. René ZAP

René ZAP Member

Veel plezier luitjes. Mooi initiatief weer. Mijn kinderen zijn ook in een andere levensfase en zelf geniet ik dan van een andere mooie vakantie. Ook ik schrijf mij graag weer in voor een dagtochtje voor een roadtour.

5. Hans Noordsij

Hans Noordsij Well-Known Member

Doen we !!! John, agenda trekken.

6. Ivo-G

Ivo-G Member

Ik kom voor het eerst in heel lang weer buurten, en vond deze thread. Is alles al vergeven?

7. PimEffting

PimEffting Member

De laatste stand was dat er nog twee appartementen in optie staan, dus als ik jou was zou ik Hans nog even mailen hierover.

• Like x 1

Share This Page