Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Feedback geven

This site may earn commission on affiliate links.
Vroeger was er in de account-page ergens een support-vakje waar je feedback kon geven. Ik vind dat nu echter nergens meer terug? De support-site bestaat uit een hoop links met FAQs, en de "Neem contact met ons op"-knop geeft een formulier met enkele keuzes als "Een Tesla-voertuig bestellen", "Plan een service-afspraak" en dergelijke maar niets van feedback.

Ik wou alleen maar klagen over de nieuwe scheduling-features die veel te specifiek voor een bepaald soort mensen met een bepaald schema van electriciteitstarieven gemaakt zijn (altijd piektarief na 6:00 hardcoded?!), en het gebrek aan scheduling via de app.
 
Het is de eerste release van die feature(de planned charging), het is nu hardcoded maar is is veel logischer als naast de vertrek inderdaad ook de tijd van klaar met laden kan ingeven, dus ja, de 0600h is niet logisch voor vele, maar opzich is de feature wel oke qua implementatie 'ergens in de nacht tot 0600h' is de auto aan het laden.

qua ontwikkeling en featurerelease is het wel logisch om het sneller in de auto te krijgen, vaak zijn de initiele versies echt nog niet volledig in functionaliteit. Daar zijn vele voorbeelden van.

Ook vermoed ik dat je straks nog wel een feature uitbreiding komt waarbij je de minimale SoC kan aangeven, ik vindt persoonlijk belangrijk dat als ik onder de 20% SoC thuis aankom dat direct de charger begint met laden tot bv 50% - en niet uren later in de nacht begint met laden, dus dan ongeacht of dit overdag of avond is wil ik laden, dat moet nu manueel wat ook prima werkt, maar dit allemaal geheel ter zijde ;-)
 
Het is de eerste release van die feature(de planned charging), het is nu hardcoded maar is is veel logischer als naast de vertrek inderdaad ook de tijd van klaar met laden kan ingeven, dus ja, de 0600h is niet logisch voor vele, maar opzich is de feature wel oke qua implementatie 'ergens in de nacht tot 0600h' is de auto aan het laden.

qua ontwikkeling en featurerelease is het wel logisch om het sneller in de auto te krijgen, vaak zijn de initiele versies echt nog niet volledig in functionaliteit. Daar zijn vele voorbeelden van.

Ook vermoed ik dat je straks nog wel een feature uitbreiding komt waarbij je de minimale SoC kan aangeven, ik vindt persoonlijk belangrijk dat als ik onder de 20% SoC thuis aankom dat direct de charger begint met laden tot bv 50% - en niet uren later in de nacht begint met laden, dus dan ongeacht of dit overdag of avond is wil ik laden, dat moet nu manueel wat ook prima werkt, maar dit allemaal geheel ter zijde ;-)
Idd heb wat geduld. Dit soort functie worden steeds verder uitgebouwd.