Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

financiele leasing

This site may earn commission on affiliate links.
... mits je jaarlijks het door Tesla aanbevolen onderhoud doet...
Dit is, zoals ik begrijp uit jouw reactie, niet gebruikelijk voor iedereen?

En niet meer dan 20K per jaar
Mag zeker wel, echter daarboven wordt er per kilometer 0,20 cent verminderd

-Het Voertuig dient te worden onderhouden door Tesla of aan haar gelieerde ondernemingen zoals bepaald in Tesla’s aanbevolen onderhoudsschema. U mag geen actie hebben ondernomen die de Nieuwe Voertuig Beperkte Garantie nietig of vernietigbaar maakt.

-Het Voertuig zal worden geïnspecteerd door Tesla en de Verkoopprijs zal worden aangepast indien blijkt dat sprake is van schade, excessief gebruik of slijtage naar maatstaven van Tesla’s standaarden voor normaal gebruik. Indien er meer kilometers zijn gereden dan de jaarkilometrage zal de Verkoopprijs worden verminderd met een bedrag van €0,20 (inclusief BTW) per kilometer..
 
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nog niet bij Tesla ben geweest sinds ik hem heb. Heb de briefing over het "regulier" onderhoud gemist.
Wat houdt dit precies in? Iedere zoveel km / minimaal 1x per jaar?
Is hier een link van waarin dit uitgelegd wordt?
 
tesla.com, support
0wn3d :eek:

thx, op zich logisch... had me er nog niet mee bezig gehouden.
Specifiek link is: https://www.tesla.com/nl_NL/support/maintenance-plans

Als ik ervoor kies mijn Tesla geen onderhoudsbeurten te laten ondergaan, wordt mijn garantie of restwaardegarantie dan ongeldig?
We raden u sterk aan uw Tesla een keer per jaar of iedere 20.000 km een onderhoudsbeurt (wat het eerst van toepassing is) te laten ondergaan. Als u dit niet doet, heeft dit geen invloed op uw beperkte garantie voor nieuwe/tweedehands voertuigen. Als u uw Tesla-voertuig financiert via Tesla, komt u alleen in aanmerking voor de volledige restwaardegarantie als uw Tesla-voertuig volgens het hierboven genoemde tijdschema onderhoudsbeurten ondergaat.
 
  • Like
Reactions: ErnstT