Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.0 - Belgium / Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Helaas mis ik met m'n classic de sensoren voor de Autopilot. Look and feel is very nice:smile:. Vind de nieuwe tripparameters erg handig. Klok is mooi. Mis wel nog steeds een hoop functionaliteiten. Geen verbetering in de navigatie:crying:. Nog geen mogelijkheid SuC's tijdens een trip te skippen of toe te voegen:crying:. Ben benieuwd naar de eerste ervaringen met autopilot. Voor hen zal deze versie veel meer brengen.
image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg


image.jpeg
 
Helaas mis ik met m'n classic de sensoren voor de Autopilot. Look and feel is very nice:smile:. Vind de nieuwe tripparameters erg handig. Klok is mooi. Mis wel nog steeds een hoop functionaliteiten. Geen verbetering in de navigatie:crying:. Nog geen mogelijkheid SuC's tijdens een trip te skippen of toe te voegen:crying:. Ben benieuwd naar de eerste ervaringen met autopilot. Voor hen zal deze versie veel meer brengen.

volgens het fragment op Tesla lanceert | VTM NIEUWS moet de MS met v7 blijkbaar nog gehomologeerd worden alvorens wij in Belgie de release krijgen ?
 
Auto net opgehaald bij SeC Amsterdam, laatste firmware is meteen geïnstalleerd. Zit dus nog op 6.2... wel de allernieuwste, lol! Dacht even dat ze 7.0 geïnstalleerd hadden toen ze zeiden dat ik de allerlaatste firmware had gekregen. Wel nieuwe automatische klapspiegels gekregen voor mijn classic, die oude klapten niet meer handmatig, super service! Dus mij hoor je niet klagen [emoji3].
 
Nu ik al die verhalen lees over autodrive begin ik het toch wel jammer te vinden dat de sensoren niet achteraf te plaatsen zijn. Een sensor achter de voorruit en in de grill kan toch niet echt zo moeilijk zijn. Aanpassen van software al helemaal niet.

Heeft iemand een idee waar het probleem werkelijk ligt? Of is dit gewoon een manier om ons zo snel als mogelijk een nieuwe auto te verkopen.
 
Nu ik al die verhalen lees over autodrive begin ik het toch wel jammer te vinden dat de sensoren niet achteraf te plaatsen zijn. Een sensor achter de voorruit en in de grill kan toch niet echt zo moeilijk zijn. Aanpassen van software al helemaal niet.

Heeft iemand een idee waar het probleem werkelijk ligt? Of is dit gewoon een manier om ons zo snel als mogelijk een nieuwe auto te verkopen.
Denk dat alle parkeersensoren en de radar voor en wat er achter zit weet ik niet toch te ingrijpend zijn om te vervangen.
 
wat me opvalt is dat jou snelheidsklok er nog uit ziet zoals de v6.2 (of toch iets dat er langs heeft gelegen); AP wagens blijken die niet meer te tonen (althans toch niet mbhv de screenshots die ik gezien heb)

In de AP wagens zit op die plek de meldingen van de Auto pilot (lane, traffic, parking) je kunt hem wel als applicatie links of rechts zetten maar dan ziet hij er heel anders uit.
 
wat me opvalt is dat jou snelheidsklok er nog uit ziet zoals de v6.2 (of toch iets dat er langs heeft gelegen); AP wagens blijken die niet meer te tonen (althans toch niet mbhv de screenshots die ik gezien heb)
Ben idd wel blij dat de regen/verbruik er nog zichtbaar is. Je kunt nu ook zien wanneer je achterlichten gaan branden, of je knipperlichten. Ben zelf wel enthousiast over de nieuwe layout.
 
Het probleem zit em in de kabelboom. Die is niet voorzien op die nieuwe sensoren en zou bijgevolg volledig vervangen moeten worden. En laat dat nu net het onderdeel zijn dat als eerste in de carrosserie wordt geplaatst bij het bouwen van de auto...

Nu ik al die verhalen lees over autodrive begin ik het toch wel jammer te vinden dat de sensoren niet achteraf te plaatsen zijn. Een sensor achter de voorruit en in de grill kan toch niet echt zo moeilijk zijn. Aanpassen van software al helemaal niet.

Heeft iemand een idee waar het probleem werkelijk ligt? Of is dit gewoon een manier om ons zo snel als mogelijk een nieuwe auto te verkopen.