Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.0

This site may earn commission on affiliate links.
Hopelijk pakken ze niet alleen de interface aan, maar voegen ze ook wat functionaliteit toe aan de apps. Ik zou het best handig vinden als er een goede streaming dienst zoals Spotify beschikbaar komt in de Media Player. Dan heb ik best die 10 euro per maand voor Spotify over, maar nu via m'n mobiel via Bluetooth werkt het gewoon onhandig.

Eigenlijk heb ik dat nog liever dan dat de interface moderner wordt.
 
OK, met tegelijk bedoel ik: dat je van een reeds geopend tabblad kunt bladeren naar een ander reeds geopend tabblad, gaat dan niet over de snelheid van de verbinding, sterker nog: juist als je meerdere tabbladen open kunt houden, hoef je pagina's niet opnieuw te laden, dus gebruik je juist minder bandbreedte. Maar inderdaad, als je de browser niet gebruikt...

Enne... ik gebruik allang 4G hoor, Vodafone wifi router :tongue:
 
OK, met tegelijk bedoel ik: dat je van een reeds geopend tabblad kunt bladeren naar een ander reeds geopend tabblad, gaat dan niet over de snelheid van de verbinding, sterker nog: juist als je meerdere tabbladen open kunt houden, hoef je pagina's niet opnieuw te laden, dus gebruik je juist minder bandbreedte. Maar inderdaad, als je de browser niet gebruikt...

Enne... ik gebruik allang 4G hoor, Vodafone wifi router :tongue:

Dat is n plan idd, gaat sneller dan.

En ja. Ook ik net n forse upgrade gedaan naar een grotere databundel van Vodafone. Kan ik m'n telefoon waar nodig de verbinding laten verzorgen idd.
 
Heb een 6GB databundel en dual sim, die dus in de wifi router zit. Kun je ook bijv via een tablet Spotify streamen :love:

(Sorry, intussen beetje off-topic, maar toch voor de categorie 'nuttig' bedoeld en met het oog op bandbreedte voor de browser)
 
Wat, over die 3G verbinding?? Eh. No thankx. Browser gebruik ik eerlijk gezegd bijzonder weinig. M'n IPhone gaat nogal wat sneller. Bijbetalen voor 4G zou ik weer zo voor tekenen, maar das n ander onderwerp geloof ik ...

Ondanks de ontwikkelingen toen in 2010 heeft Elon toch gekozen voor een 3G-chip in te bouwen. 4G zal dus niet snel tot de mogelijkheden behoren.
 
Hoeveel data gebruikt de auto? Lastige vraag, maar heb nu werkelijk geen idee.
Ik heb niet geprobeerd dit te onderzoeken omdat ik al snel de indruk kreeg dat het op mijn bundel verwaarloosbaar is. Als je gaat navigeren en digitale radio aan hebt staan, loopt het natuurlijk wel sneller op. Eerlijk gezegd zet ik m niet vaak aan, juist omdat de browser beperkt is. De snelheid van browsen wordt niet alleen beperkt door 3g maar ook door het systeem zelf; toch is 4g duidelijk sneller.