Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Flitsmeister op de Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Middenconsole organiser bij SeC Almere bestellen( met lader voor je telefoon) eventueel door @herb_k laten installeren en de meldingen gewoon via je App op je telefoon doen. Werkt perfect. Kun je je scherm op navi en audio laten staan :)
haha, idd. Ik laat FM automatisch starten zodra de telefoon met de auto verbindt. Voor de korte ritjes, waarbij de telefoon in de broekzak blijft, komen dan (vanuit de broekzak) ook nog steeds de waarschuwingen.
Maar een Tesla versie blijft een welkome aanvulling!
 
ik ben of was(?) heel blij met de tesla-versie.
de app-versie draint bij mij de batterij van de smartphone; hij wordt dan ook héél warm.
@Flitsmeister : keep up the great job ! thx.
Tijd voor een echte (I)phone Dirk ;), draadloos ladertje bij SeC Almere laten installeren en al je problemen zijn opgelost :p
Het nadeel van de Tesla FM versie is dat je niet kunt melden......
 
De tesla flitsmeister site blijft om de minuut zuren om toestemming.
Ik word daar wel er flauw van en het leid mij ook erg af.
Dit had ik ook telkens. Echter sinds een paar weken is het veranderd naar dit:
Ik vroeg mij af hoe jullie de flitsmeister gebruiken op de tesla, de site daglievemensen.nl laadt de kaart niet maar laat enkel een lijst met flitsers zien. Ligt dit aan mij?
 
Bij mij werkt het ook niet. Via dag lieve mensen naar Flitsmeister. Als je op een half scherm probeert om de locatie-button (die standaard op uit staat) aan te zetten dan lukt dit niet. Hij staat te ver op rechts en verdwijnt achter de schermrand. Als je het scherm beeldvullend maakt dan kun je het wel aanzetten, maar bij de eerstvolgende verversing staat hij weer op uit. De kaart heb ik dus nog nooit gezien.

Jammer, zou mooi zijn als dit gefixed kan worden.

67D10106-CFEE-4FA6-A543-BDD4EF847A16.jpeg