You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... en hoe moeilijk is het om je aan de snelheid te houden?? Als je "als een beest" van Groningen naar Middelburg "scheurt" win je misschien 20 minuten (krap 1 bijlaad-sessie).
Een jaar geleden had ik een afspraak om 10u op een 100km rijden van thuis op een zondagochtend. Ik had me hopeloos verslapen en probeerde dan maar aan 150 km/u op autopilot het gat dicht te rijden. Ik kwam net op tijd aan, maar de vergadering startte pas 10 minuten later omdat niet iedereen er was...
Na afloop reed ik aan normale snelheden terug, en de terugweg op 100km kostte me op die rustige zondagochtend 9 minuten langer.
in Frankrijk mag de plaats enkel bij benadering vermeld worden.
Bij Waze krijg je dan de melding dat je de zone binnenrijdt, en later wanneer je de zone weer uitrijdt.
Verder heb ik er weinig aan, omdat ik (intussen ) de max. snelheid respecteer.
Ik merk op de baan trouwens op, dat te snel rijden steeds minder sociaal aanvaard wordt.
Een hogere pakkans heeft een direct gevolg op de gereden snelheid. Een lagere gemiddelde snelheid op een stuk snelweg heeft een positief effect op het (brandstof) verbruik en het aantal (dodelijke) verkeersslachtoffers.
Het publiceren en op de radio omroepen van mobiele snelheidscontroles verlaagt de pakkans en zou je wel eens onethisch kunnen noemen. Niet vreemd dus dat sommige landen dit verbieden
in Frankrijk mag de plaats enkel bij benadering vermeld worden.
Bij Waze krijg je dan de melding dat je de zone binnenrijdt, en later wanneer je de zone weer uitrijdt.
Verder heb ik er weinig aan, omdat ik (intussen ) de max. snelheid respecteer.
Ik merk op de baan trouwens op, dat te snel rijden steeds minder sociaal aanvaard wordt.
Het publiceren en op de radio omroepen van mobiele snelheidscontroles verlaagt de pakkans en zou je wel eens onethisch kunnen noemen. Niet vreemd dus dat sommige landen dit verbieden
Aan de andere kant zorgen zichtbare mobiele controles ook voor schrikreacties (is gelukkig minder nu er niet meer echt wordt geflitst) en veel onnodig afremmen, zelfs tot onder de toegestane maximum snelheid, waardoor er ook weer ongewenste situaties kunnen ontstaan.
Ik ben blij met elke app, omroep of tool die me op een veilige manier van extra informatie kan voorzien over controles, opstoppingen, etc.