TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Fluittoon

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by TTheo, Apr 6, 2015.

1. TTheo

TTheo Member

Nieuwe thread, want niet van de pano of i.d.; dit is er een die je hoort ìn de auto en buiten bij de wielkasten vóór. In PARK welteverstaan. Kan er niets over terugvinden hier. De Modesta-man belde me er laatst speciaal over op. Herstart center en dash: geen effect. Is het de luchtvering; kom er niet achter. Feit is wel dat ik in één nacht teveel pep verlies omdat er iets draait. Graag jullie input :smile:

2. Mister Watt

Mister Watt Member

TTheo, Misschien een tip : gisteren tijdens het "tanken" in Aartselaar sprak ik met een Tesla owner uit Brussel. In P maakt zijn wagen een duidelijk hoorbaar bromgeluid ter hoogte van de wielkast links vooraan, gepaard gaande met warmteontwikkeling (duidelijk voelbaar als je op die plek een hand op de carrosserie legt). Zou volgens hem de compressor van de airco zijn, ging er eerstdaags mee naar Tesla Brussel om te herstellen.

3. pvh

pvh Active Member

Ik hoor ook altijd een hoge pieptoon, welke weer verdwijnt als de auto zichzelf op slot zet. Denk dat het met de luchtvering oid te maken heeft.

Share This Page