TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

For sale: 4 Remklauwen (brake calipers) voor powdercoat projectje of zo...

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Highkick, Apr 20, 2015.

1. Highkick

Highkick Grinning SRV-man

Ik heb deze remklauwen overgenomen van forumlid MJKA, en heb er 400,- (zonder rekening) voor betaald. Voor hetzelfde bedrag kunnen deze van mij nu overgenomen worden.
    Ik heb deze gebruikt om te powdercoaten zonder dat ik de Tesla 2 weken kwijt was. Dus als iemand interesse heeft PM me even.

2015-04-18 10.13.55.jpg

Resultaat:

2015-03-21 16.45.47.jpg

2. Energie Gratiz

Energie Gratiz Active Member

Heel mooi! Toch zou ik eerder aan lichtgroen denken... groen van milieu... :biggrin:

3. PaulW5

PaulW5 *****Driver

#3 PaulW5, Apr 21, 2015
    Last edited: Apr 21, 2015
    Greencal.PNG Greencal2.PNG
    Niet orgineel, see avatar en foto's.....ondertussen voorzien van Tesla naam erop

4. Highkick

Highkick Grinning SRV-man

Ziet er netjes uit, maar is niet gepowdercoat... dan moet je de klauwen demonteren, rubbers verwijderen, spuiten, in de oven leggen, stickers erop, aflakken, rubbers erin, en monteren.... maar dan is en blijft het mooi (hoop ik)...

5. PaulW5

PaulW5 *****Driver

Teveel moeite en idd of extra setje regelen of tesla missen. Had geen zin in beide. Zit er al meer dan jaar op en ziet er prima uit nog steeds

Share This Page