TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

For Sale: Tesla Roadster € 65.000,- incl. BTW

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Mark Schreurs, Apr 23, 2015.

1. Mark Schreurs

Mark Schreurs New Member

Heerlijke Tesla Roadster te koop. Goede belegging overigens. Hij komt terug uit de lease komende week en verkeerd in goede staat.
    € 65.000,- incl. BTW
    BTW verrekenbaar

53.000 km
    09/2010
    185 kW (252 PK)
    Electrisch
    APK 09/2016
    incl. winterbanden

Hij wordt onderhouden bij Service Centre in Amsterdam Zuid-Oost en is hier ook op te halen en te bezichtigen.

Attached Files:

2. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

Aantrekkelijke auto en prijs, plus nog in de correcte advertentie-taal gecodeerd ook. icon_mrgreen.gif

3. PaulW5

PaulW5 *****Driver

Is dat geen E-Rally locatie foto van vorig jaar E-Rally???
    @Mark / Mr Green PM me nog even voor sponsoring waar we het over gehad hebben bij opening Tesla HQ / SeC Zuidoost

4. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

De E-rally lijkt me idd een mooie gelegenheid om (natuurlijk in combinatie met business sponsoring :wink:) de auto onder de aandacht te brengen :cool:....

5. pjhartog

pjhartog Member

Is dat de volgorde die je voor ogen staat - ophalen, dan bezichtigen en dan mogelijk meer ? Dan doe ik ook graag zaken met jullie !

Share This Page