Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Wij hebben voor alle mensen die in België werken en/of wonen met een Tesla VIN # of Reserveringsnummer gratis statische (plakt zonder lijm aan je wagen) stickers (DIN-A8 52mm x 74mm) van Tesla Club Belgium met transparante background (zodat de kleur van je wagen zichtbaar is onder de sticker).
https://www.dropbox.com/s/gx7wt5s37udxvjd/tesla_club_be_metal_hor_memb_transperent.png

Stuur je Tesla VIN # (5 laatste cijfers) of Reserveringsnummer samen met het leveringsadres in een Direct/Private Message en we sturen ze op. (vanaf 4 augustus 2013)
tesla_club_be_metal_hor_memb.png

PS: Voor de enige echte TMC Forum sticker moet je natuurlijk bij @Xfrank zijn.
PSS: Wij hebben onze stickers online besteld via:
Onlineprinters - Uw onlinedrukkerij voor drukwerk in offset- en digitale druk! Stickers
 
Last edited:
misschien moet ik de prijs in de richting van de kabels brengen:biggrin:
ik had het ontwerp aangepast en heb vandaag een aantal laten maken en weg gebracht voor de doming. een deel op gewoon witte folie en een deel op zilver folie.
Volgende week denk ik dat ik ze wel terug zal hebben en dan post ik wel foto's.
deze 3 soorten heb ik momenteel laten maken

6.5 x 7 cmView attachment 26789
6.5 x 7 cmView attachment 26790
12 x 5 cmView attachment 26791


liever de tweede.
 
misschien moet ik de prijs in de richting van de kabels brengen:biggrin:
ik had het ontwerp aangepast en heb vandaag een aantal laten maken en weg gebracht voor de doming. een deel op gewoon witte folie en een deel op zilver folie.
Volgende week denk ik dat ik ze wel terug zal hebben en dan post ik wel foto's.
deze 3 soorten heb ik momenteel laten maken

6.5 x 7 cmView attachment 26789
6.5 x 7 cmView attachment 26790
12 x 5 cmView attachment 26791

Fraai werk, die derde straalt wel goed de boodschap uit!
Overigens heb ik op terugweg van vakantie op Autobahn 7 iets zuidelijk van Ulm iets in aanbouw gezien dat verdacht veel op een Superchargerstation leek. Compleet met zonnedaken. Ben benieuwd wanneer er meer duidelijk wordt.
 
Hallo Frank, al maak je het ontwerp nog zo mooi......mooi niet op mijn Model S!

Zoals je zelf al zei.....de kabels gingen harder! Wellicht is het wel een idee om een mooi stickertje voor op het kabeleind te maken.
Verkoop je ze direct per twee.