Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
zo gaan ze uiteindelijk worden, met een zwarte achtergrond extra discreet op het zwarte deel van de ruit.
(de rode lijn aan de buitenrand is de snijlijn)
10 stuks op een velletje van 200x100 mm zodat het in een envelop past.

View attachment 243466
ik probeer ze morgen te maken en misschien doe ik zaterdag een uitdeelactie aan de SuC in Gent;)

Fraai! Als ik er ergens een tegenkom, gaat ie er zeker op...
 
Is dat zo? :D
Toetoet, de forumpolitie meldt zich.
Verzoeke boven reacties de post waarop je reageert te qouten. Nu moeten lezers eerst de vorige posts lezen om te weten wat je bedoelt met de simpele vraag: 'Is dat zo?'.
Vooral lastig als jouw post op een nieuwe pagina staat en de post waarop je reageert een pagina eerder is.
Toetoet, forumpolitie vertrekt weer.
 
Last edited:
Toetoet, de forumpolitie meldt zich.
Verzoeke boven reacties de post waarop je reageert te qouten. Nu moeten lezers eerst de vorige posts lezen om te weten waar je bedoelt met de simpele vraag: 'Is dat zo?'.
Vooral lastig als jouw post op een nieuwe pagina staat en de post waarop je reageert een pagina eerder is.
Toetoet, forumpolitie vertrekt weer.
Je hebt de verkeerde pet op Wim.....er wordt niet naar je geluisterd.....o_O
 
On topic: er lagen in Gent vanochtend na mijn passage nog 9 velletjes.
Voelde wel wat clandestien zo achter de auto's sluipen en dan een verborgen zakje opzoeken en na inspectie weer terugleggen. Voor een buitenstaander leek het vast erg illegaal :)
Haha. Toen ik ze een paar weken geleden zat te versnijden in de koffer en ze dan in een plastiek zakje schudde en dit oprolde om daarna te gaan verstoppen. Werd ik ook als een drugsdealer bekeken;)