Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Wijntje kan ook zonder fietsen hoor Wim :rolleyes:
En over dat roken....ik zie af en toe zelfs Tesla's rijden met een raam half open en een peuk bij de bestuurder in de hand...Jaaggghhhhh
Ach, de rekening komt nogal eens langs. Helaas hebben enkele van mijn dierbare familieleden zich op deze wijze uitgeroeid.
Amsterdam is in rouw om Eberhardt, maar ja, ook daar is gewoon de rekening gepresenteerd, net als bij die 20.000 Nederlanders die jaarlijks door roken aan hun einde komen. :(
 
Racefiets vs. Tesla MS, daar bestaan denk ik nog geen statistieken over, maar ik heb al eens een vrij plausibele (en alvast originele) theorie gehoord dat met een elektrische fiets rijden klimaatneutraler is dan met een racefiets (redenering: de batterij van de fiets kunnen we opladen met zonnepanelen, maar onze menselijke batterijen hebben -voor het surplus aan inspanning vs. met een elektrische fiets- een steak-frites en twee Duvels nodig, en dat is nog erger qua productie van CO2 :)). Geen idee of er iets van waar is.
Toen ik dit las, dacht ik in eerste instantie: "Typisch een gevalletje van @Wim S. uitlokken' ". :)
 
Wijntje kan ook zonder fietsen hoor Wim :rolleyes:
En over dat roken....ik zie af en toe zelfs Tesla's rijden met een raam half open en een peuk bij de bestuurder in de hand...Jaaggghhhhh
Ik heb in redelijk veel auto's gewerkt voorheen, en nu dan Tesla's. En van de meer dan 200 Tesla's waar ik aangeklost heb, was er slechts 1 die naar sigarettenrook stonk.

Iets anders; ik heb ook connecties met een bedrijf in Almere die wat in Tesla spulletjes doet, en kan daar ook eventueel een aantal stickers neerleggen.
 
Als er iemand afslag Hoenderloo neemt... graag (ben er nu een paar keer langs gefietst, maar nog niks gevonden. Niet erg hoor, ik wacht ook nog op de auto die eronder geplakt moet worden ;-) M3... Hoop ergens gezien het vage nieuws dat er een hele hoop teleurgestelden (tijdelijk hehe) hun reservering intrekken en wij in het kikkerlandje zeker niet later en misschien zelfs eerder aan de beurt komen.
 
Ook Suc Eindhoven is nu voorzien.
20171018_105116.jpg
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Als er iemand afslag Hoenderloo neemt... graag (ben er nu een paar keer langs gefietst, maar nog niks gevonden. Niet erg hoor, ik wacht ook nog op de auto die eronder geplakt moet worden ;-) M3... Hoop ergens gezien het vage nieuws dat er een hele hoop teleurgestelden (tijdelijk hehe) hun reservering intrekken en wij in het kikkerlandje zeker niet later en misschien zelfs eerder aan de beurt komen.

U vraagt, wij draaien...
52.178181,5.912884

20171018_130816.jpg
 
  • Like
Reactions: Xfrank