Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
61622488-9D79-4535-B717-0BA3C117D2A5.jpeg
Met excuses (zo lang zit ik nog niet op het forum) gisteren met mijn zoon wezen Superchargen in Apeldoorn. Het was even zoeken...

Er waren er dus nog 2. De ene siert nu de achterruit van de S, de ander hebben we weer zorgvuldig teruggestopt achter het bord van 1A.

106C2981-73E4-4FB9-9DBB-D5F106C508C8.jpeg
 

Attachments

  • 64B831E7-AC78-470F-BB97-966AB50233A9.jpeg
    64B831E7-AC78-470F-BB97-966AB50233A9.jpeg
    787.5 KB · Views: 50
View attachment 330126 Met excuses (zo lang zit ik nog niet op het forum) gisteren met mijn zoon wezen Superchargen in Apeldoorn. Het was even zoeken...

Er waren er dus nog 2. De ene siert nu de achterruit van de S, de ander hebben we weer zorgvuldig teruggestopt achter het bord van 1A.

View attachment 330127
Dan zal je toch nog een keer terug moeten om die 2de sticker te halen @Karel,
Hierbij de officiële sticker instructie:
forum sticker NL/B
Edit: kan er natuurlijk maar 1 me te vlug af zijn. :mad:
 
  • Funny
Reactions: EddieW and Xfrank
View attachment 330126 Met excuses (zo lang zit ik nog niet op het forum) gisteren met mijn zoon wezen Superchargen in Apeldoorn. Het was even zoeken...

Er waren er dus nog 2. De ene siert nu de achterruit van de S, de ander hebben we weer zorgvuldig teruggestopt achter het bord van 1A.

View attachment 330127

Had ook nog geen stickers en heb zojuist die ander gepakt. Moest toch laden in Apeldoorn. Nu rijden er 2 tesla’s rond ‘die niet weten hoe het heurt’......
 
MS nu twee weken oud, alle spulletjes verzameld tijdens de wachttijd zitten er op en aan. Er ontbreekt echter nog 1 onmisbaar item: de TMC sticker!
Nu zal ik zelden bij een supercharger komen, maar een goed excuus om het toch te doen en weer te genieten van mijn nieuwe karretje was het zoeken naar een verborgen stickersetje: helaas niets te vinden in Oosterhout en Apeldoorn :( Is de TMC stickeractie (per brief) nog van kracht of kan ik op een andere wijze aan een sticker komen om mijn nieuwe aanwinst helemaal af te maken?