Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Zo, ze hangen er eindelijk op. Eentje telkenmale strategisch geplaatst tussen de europese sterretjes op zowel de nummerplaat voor- als achteraan. Discreet, maar voor echte TMC-forumfans valt de nummerplaat zelf sowieso al genoeg op, grijns grijns ;)

See you on the road!
 
  • Like
Reactions: harrydijkstra
Eerste "forumbabbel" achter de rug met een zekere Johan, hoi hoi. Nice. En gezien ie op zoek was naar een forumsticker en zelfs tot in Lummen was gereden gisteren heb ik 'em maar laten weten waar ik de mijne precies gevonden heb een goeie maand geleden. Hopelijk is 't hem gelukt!
Goeie babbel inderdaad.
Wat betreft de stickers: in Aalst zijn er nog voldoende. In Lummen daarentegen is alles op.
Heb hem net achterop gekleefd ...
 
Stickers zijn om de TMC-deenemers te onderscheiden van gewone Tesla-rijders.. je moet ze dus wel eerst verdienen - zeg maar minimaal 100 posts of zo -;)
Heb vandaag mijn eerste Supercharger in Dordrecht bezocht. En natuurlijk op zoek gegaan naar stickers. Alleen het lege zakje gevonden. Maar wacht - eerst minimaal 100 posts? Hoeveel heb ik er eigenlijk? Ach wat aardig, dit is mijn honderdste post :rolleyes:
B9275EB8-0028-4AAE-912A-1573B13976AB.jpeg
 
Vandaag bij de meest zuidelijke SuC geweest van Nederland. Hier waren helaas nergens stickers te vinden. 23 maart heb ik helaas al afspraken en de E-Rally zal wellicht ook iets voor volgend jaar pas zijn. Ik zal bij andere SuC's komende weken het zoeken voortzetten en op jullie op de hoogte houden waar in het zuiden nog stickers te vinden zijn en de hoeveelheid hiervan.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Vandaag bij de meest zuidelijke SuC geweest van Nederland. Hier waren helaas nergens stickers te vinden. 23 maart heb ik helaas al afspraken en de E-Rally zal wellicht ook iets voor volgend jaar pas zijn. Ik zal bij andere SuC's komende weken het zoeken voortzetten en op jullie op de hoogte houden waar in het zuiden nog stickers te vinden zijn en de hoeveelheid hiervan.
geen garantie, maar de laatste maal dat ik in Eindhoven was (intussen al weken geleden) waren er daar nog enkele.
 
  • Helpful
Reactions: Chris R