Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Stickertjes zijn binnen!
CABC5BB3-F80A-4021-AC84-FF6F72B2C341.jpeg
 
Wel, maar vind dit een betere plek, rij iets te vaak door de wasstraat, zo blijven ze wat langer plakken hoop ik :D
Na 3 jaar wasstraat zitten mijn stickers er gewoon nog op, geen probleem.
En het idee van de sticker is natuurlijk juist dat we elkaar herkennen bij Superchargers en dergelijk.
Het eerste wat ik doe is op de voorgeschreven plekken kijken.
Dat doet iedereen (toch? :D)
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy
Na 3 jaar wasstraat zitten mijn stickers er gewoon nog op, geen probleem.
En het idee van de sticker is natuurlijk juist dat we elkaar herkennen bij Superchargers en dergelijk.
Het eerste wat ik doe is op de voorgeschreven plekken kijken.
Dat doet iedereen (toch? :D)

Ik dacht echt dat de sticker flink zal beschadigen als ik het op het voorraam zou plakken. Ze zitten nu net ernaast, maar zijn nog wel van een afstand te zien bij de suc ;)
 
Vandaag met pijn in het hart afscheid genomen van mijn MS. Na bijna 6 jaar en net iets meer dan 200000km.
Maar niet zonder zijn waardevolste onderdeel te recupereren.
5A93F38F-2436-471F-B2E7-0F17B836C679.jpeg

De MY LR mag ik ophalen op 20/6

@Xfrank is er lijm waarmee de stickers er proper terug kunnen opgekleefd worden? Dan wordt hij meteen een collectors item.
 
Last edited:
Vandaag met pijn in het hart afscheid genomen van mijn MS. Na bijna 6 jaar en net iets meer dan 200000km.
Maar niet zonder zijn waardevolste onderdeel te recupereren.
View attachment 815091
De MY LR mag ik ophalen op 20/6

@Xfrank is er lijm waarmee de stickers er proper terug kunnen opgekleefd worden? Dan wordt hij meteen een collectors item.
ik heb er nog een paar...
 
  • Like
Reactions: Phil V