Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Foto's/plaatjes (anything Tesla related)

This site may earn commission on affiliate links.
Even naar harderwijk gereden puur voor de V4 supercharger? Dan moet ik ook maar eens kijken.
Ik had nog geen enkele lange rit gemaakt met Starship. dit leek me een goede afstand. een kleine 400km H/T :cool:

het zijn mooie chargers, maar ik vraag me wel af hoelang het gaat duren voordat iemand er tegen gaat rijden. momenteel geen enkele stop op de grond of andere bescherming
 
  • Like
Reactions: Nick-m
Peugeot is total loss.
Over de mijne is de verzekering nog aan het nadenken; eerste inschatting is rond de 15k kosten (zonder te hebben gedemonteerd en dus te kunnen kijken of er nog onzichtbare schade is), en hij heeft al 170k kms. Garage denkt dat de verzekering hem ook total loss zal verklaren, maar er is dus nog geen definitieve beslissing.
Ze zouden dan toch aan de herstelling beginnen, "maar het is vaak lang wachten op stukken dus het kan een maand of twee duren. Het heeft geen zin om ons te contacteren, zolang u niets hoort is hij nog niet klaar."
Wie weet is mijn MYP er tegen dan al. haha.
 
Deze ochtend eerste hand was voor Elsa. Geweldig om de kleur weer helemaal zien op te leven.
F0F2387A-00A2-4C40-8BA2-F7895A101AF4.jpeg

Molenbrug kampen.
 
Kunnen fileparkeren is wel handig met een X 😎


View attachment 919067

Strak erlangs idd echter dit is niet bepaald bevorderlijk voor het inwendige karkas van je band... Dergelijke punt(achtige) belasting werkt verzwakkend. Ik probeer het altijd te vermijden althans. Klapbanden komen weinig meer voor maar dit zou een oorzaak kunnen zijn.
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Strak erlangs idd echter dit is niet bepaald bevorderlijk voor het inwendige karkas van je band... Dergelijke punt(achtige) belasting werkt verzwakkend. Ik probeer het altijd te vermijden althans. Klapbanden komen weinig meer voor maar dit zou een oorzaak kunnen zijn.

Dankjewel voor de zorgen maar het is gezichtsbedrog. Band raakt de stoeprand nauwelijks, ik let daar op.
 
  • Like
Reactions: PeterSZ