Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Foto's/plaatjes (anything Tesla related)

This site may earn commission on affiliate links.
Uitzicht bij SuC Eidfjord, Noorwegen.
Op advies van een Noorse owner, prima loempia's op het pleintje :)
 

Attachments

  • IMG_20180619_115237_781.jpg
    IMG_20180619_115237_781.jpg
    804.8 KB · Views: 110
Mobiele laadservice, handig voor onderweg...
jammer dat je niet kan laden terwijl je rijdt :)

NIO echa un cable (al cuello) a Tesla y ofrece puntos de recarga móviles para sus coches eléctricos
1366_2000.jpg


NIO legt een kabel (om de nek) naar Tesla en biedt mobiele oplaadpunten voor zijn elektrische auto's

De grootste fabrikant van elektrische auto's in China heeft een plan op de markt genomen om zijn vrachtinfrastructuur een stap verder te brengen. Het is een innovatief mobiel laadsysteem geïntegreerd in een busje dat is gemaakt om NIO- modellen te laden , met name de NIO ES8 SUV , maar die nu compatibel is met Tesla. Ja, alleen in China.

Reddit-gebruiker JayinShanghai heeft op het platform een afbeelding van zijn Tesla Model S gedeeld terwijl het werd geladen door een van deze 100% elektrische NIO- bestelwagens van 100% . Zoals hij uitlegt, is het voertuig in staat om in 10 minuten 100 km autonomie te bieden aan twee auto's, en kan de vrachtpoort worden vergrendeld en ontgrendeld zonder dat de klant aanwezig hoeft te zijn.

Het busje is uitgerust met twee 70 kWh batterijpakketten en volgens de informatie is het bedrijf verantwoordelijk voor de kosten van de parkeerplaats tijdens het laadproces. En de prijs? De service kost ongeveer 25 dollar.

Met de neerlegging in 2017 van de ES8 kondigde NIO aan dat het van plan is om een vloot van 1.200 eenheden van deze bestelauto's, genaamd 'Power-Mobile-Vehicles', in te zetten, hoewel momenteel het aantal eenheden dat al werkt onbekend is.

Andere on-demand oplossingen voor de angst voor autonomie zijn in de vorm van een drone , zoals die is ontworpen door een technische student die via een app naar het voertuig komt.
 
Ik had even in het forum rondgeneusd, maar ik kon geen topic vinden waar mensen foto's van hun Tesla in hadden staan. Met mijn sjoemeldiesel had ik afgelopen zomer alleen maar mooi weer, maar sinds ik in zo'n milieuvriendelijke auto rij was het niets dan regen.

Vandaag de eerste mooie dag, dus meteen maar even de auto gepoetst en er even op uitgegaan. Allereerst even langs zijn grote vriend:


Daarna nog wat groenere foto's geschoten:




Alle foto's zijn klikbaar voor een wat groter formaat.
 
  • Love
Reactions: nico180