Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Foto's/plaatjes (anything Tesla related)

This site may earn commission on affiliate links.
a8tflp9h71q11.jpg

Bonjour, I am Ze new Chairman!



xq2lx3wo2op11.jpg

In some (130 people) small town in Oregon :)
 
Ik wilde toch even deze foto delen (snapshot van TeslaCam), maar kon geen geschikte thread vinden, daarom maar hier ...

Deze Duitse Model S (pre-facelift) kwam ik vandaag tegen. Met een aanhanger en een kleine boot. Toch wel opvallend, want op zich mag er bij een Model S toch geen aanhanger achter?

tesla_s_aanhanger_1.jpg
 
Ik wilde toch even deze foto delen (snapshot van TeslaCam), maar kon geen geschikte thread vinden, daarom maar hier ...

Deze Duitse Model S (pre-facelift) kwam ik vandaag tegen. Met een aanhanger en een kleine boot. Toch wel opvallend, want op zich mag er bij een Model S toch geen aanhanger achter?

View attachment 391608

Er kan een een trekhaak onder waarmee je tot 2500 kg mee kunt trekken. Omdat Tesla geen trekgewicht afgeeft wil RDW de trekhaak niet keuren. Dat is het hele verhaal.
 
  • Informative
Reactions: evandaalen
Zo de midnight silver even licht aangepakt (lichte fijne polish en wax).......helemaal strak is meer werk want de clear coat heeft op de nodige plekken sinaasappel huidje, dus ben je wel even mee bezig om eruit te krijgen (lak zelf is prima op paar details na). Dit was 4 uur werk.

27yr2g7.jpg

6ej8n9.jpg

23scdxi.jpg