You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Grappig, ik heb hem van de andere kant
ha, ik was er toen nog niet, ik heb me op het lege plekje links achteraan gezet. als nr 100 dan.Grappig, ik heb hem van de andere kant
View attachment 49641
- - - Updated - - -
Ik tel 99 auto's op bovenstaande foto!
Het was een prachtige dag, complimenten aan de organisatie!
Met een mooie 10de plaats, ons prima geveilde online marketing startpakket voor JustDiggit en uiteraard de 'gewonnen' reis naar de Tesla fabriek in Fremont was het een dag om nooit te vergeten. En uiteraard hebben we de foto's nog
View attachment 49678View attachment 49679View attachment 49680View attachment 49681View attachment 49682
Volgende week weer? :scared:Het was een zeer mooie en onvergetelijke dag.
Aan iedereen bedankt voor de organisatie, deelname en de fijne babbels !! Zeker voor herhaling vatbaar.
Wauw Edi99, mooie foto's!
Bram (BramskiEV) had ook nog wat foto's gemaakt en vroeg me deze hier te plaatsen:
View attachment 49763View attachment 49764View attachment 49765View attachment 49766View attachment 49767View attachment 49768