Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Freeze achteruitrij camera

This site may earn commission on affiliate links.
Momenteel dagelijks freeze van de achteruitcamera sinds 2019.32.11.2 . Ik heb het wel eens eerder gehad maar na een reset was het weg en bleef het weg. Nu komt het steeds terug, na een reset werkt het even. Heel onhandig en gevaarlijk want een reset duurt even waardoor ik geen beschikking heb over de camera als ik het nodig heb. Soms duurt het even voordat ik duidelijk heb dat er freeze is, de weg lijkt vrij maar dan is dat een oud beeld. Het betreft overigens de MX. Is dit herkenbaar voor anderen?
 
Momenteel dagelijks freeze van de achteruitcamera sinds 2019.32.11.2 . Ik heb het wel eens eerder gehad maar na een reset was het weg en bleef het weg. Nu komt het steeds terug, na een reset werkt het even. Heel onhandig en gevaarlijk want een reset duurt even waardoor ik geen beschikking heb over de camera als ik het nodig heb. Soms duurt het even voordat ik duidelijk heb dat er freeze is, de weg lijkt vrij maar dan is dat een oud beeld. Het betreft overigens de MX. Is dit herkenbaar voor anderen?

Gister is iemand van de whatsapp x groep bijna in het water beland door een freeze van de camera. Ik heb zelf geen last van, vraag mij af of het niet aan de mcu ligt. Zelf heb ik mcu2
 
Mijne is van 2017, dat zou betekenen mcu1 toch?. Als het iets software matigs is dan zal het bij de volgende update hopelijk hersteld zijn. Onze 3 staat nog steeds bij service (al 3 weken in afwachting van een batterij) die mis ik nu extra.
 
01E3E065-FCA3-4632-8DDC-5890859422A9.jpeg
Freeze wordt steeds vaker. Service afspraak staat pas op 6 dec. Hoewel ik er rekening mee houdt geeft het af en toe een gevaarlijke situatie omdat het niet altijd duidelijk is dat er een freeze is. Vanmorgen was het wel duidelijk
 
  • Helpful
Reactions: Hans_TM3
Hier op de model 3 sinds de laatste update telkens een paar seconden een zwart scherm alvorens beeld.
Voorheen kwam het beeld onmiddellijk.
Ah, ik dacht dat ik de enige was, maar ook hier hetzelfde effect: Schakel in achteruit, zwart beeld met witte rij-lijnen en een paar seconden later pas live video. En ook sinds de laatste update naar 32.12.2
Niet altijd overigens maar zeker wel 1 op de 3 keer.
 
Ah, ik dacht dat ik de enige was, maar ook hier hetzelfde effect: Schakel in achteruit, zwart beeld met witte rij-lijnen en een paar seconden later pas live video. En ook sinds de laatste update naar 32.12.2
Niet altijd overigens maar zeker wel 1 op de 3 keer.
Jup exact hetzelfde hier.
Hopelijk verdwijnt dit bij de volgende update.
Reset helpt niet , heb ik al geprobeerd.
Muziek springt ook niet onmiddellijk aan bij het opstarten, duurt ook een paar seconden.