Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

FSD aanbieding van Mister Green

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kreeg deze week een aanbieding om fsd af te sluiten voor 20 euro per maand. Wordt duurder naarmate er meer functionaliteit beschikbaar komt, in welke stappen dit gaat is wat vaag helaas... ik heb al eap dus het zal nog even duren alvorens ik echt iets ga krijgen wat vernieuwend is, maar toch wel een interessante aanbieding. Anderen hier voor ook dit voorstel gehad en het overwegen? Iemand toevallig al contact gezocht om wat meer info op te halen mbt verhoging van het bedrag in de toekomst?
 
Ik kreeg maar liefst twee antwoorden op de mail waarin ik vroeg of ze het bedrag in ook in één keer op kunnen schroeven naar 150 euro per maand. Hieronder allebei de antwoorden:

1.

Bedankt voor jou mail.

Ons doel is niet om hier hele hoge bedragen met vervolgens veel winst aan te gaan verbinden, uiteindelijk moet het ongeveer kostenneutraal zijn, met een gezonde balans tussen tevredenheid van de klant en gezonde cijfers voor MisterGreen.

Mochten de functionaliteiten echt dusdanig snel gaan en het wordt mogelijk om volledig autonoom te rijden dan gaat de prijs vanzelf sprekend wat verder omhoog. De vraag is hoe ver Tesla de functionaliteiten gaat verbeteren en wat de toegevoegde waarde van het FSD-pakket wordt. Dat kan vrijwel niet merkbaar zijn aankomend jaar of er komen hele mooie toevoegingen.

Aan het einde van jaar 1 kan jij er nog altijd voor kiezen om het bedrag vast te zetten op €65,00 ex per maand.

2.
Leuk te horen dat je enthousiast bent omtrent het voorstel!

In principe zouden wij er uiteindelijk 150 per maand voor kunnen vragen of meer. Dit is wel alleen het geval wanneer het uitlegbaar is en toegevoegde waarde voor jou is. In dit extreme scenario moet je uitgaan dat je auto grotendeels autonoom kan rijden. Dan is het het ook waard denk ik.

Verder heb je het hele eerste jaar de mogelijkheid om het bedrag vast te klikken op 65,- per maand. Zeggende gaat het snel met de verhogingen en de uitrol van functionaliteiten dan is het slim om dit vast te zetten. Dit bedrag staat er niet voor niets in, zeggende we moeten ergens de aanschaf ongeveer kosten neutraal krijgen maar dit moet wel uitlegbaar zijn.

Hoop dat dit voldoende vertrouwen geeft om de keuze voor FSD te maken.


Overigens schrijf jij 20 euro in je post. Bij mij is het voorstel 29,95 ex BTW. Klopt jouw bedrag?
 
ik lees op mistergreen.nl

Om gebruik te maken van de gunstige prijs dien je jouw bestelling voor 1 juli bij ons te plaatsen. Wij doen vervolgens een "bulk-bestelling", waardoor we de software voor dit gunstige tarief kunnen aanbieden. Binnen tien werkdagen na de bestelling krijg je bericht dat je Tesla ‘over-the-air’ is geüpdatet naar Full Self Driving.

Zou het dan ook mogelijk zijn om met een groep Teslarijders die geen klant zijn bij Mistergreen ook zo een “bulk-bestelling” te doen voor 1 juli? Wellicht kunnen we ook als niet-leaserijders nog aansluiten bij de bulk-bestelling van Mistergreen.

Wie heeft er interesse om dit te proberen?

ps ik heb een mailtje naar mistergreen gestuurd met de vraag of niet-klanten kunnen meedoen met de bulk-bestelling zodat het doel van de actie met een grotere groep Teslarijders wordt ondersteund

Hoe kan MisterGreen deze optie dusdanig scherp aanbieden?
Wij bieden klanten nu deze optie onder kostprijs aan omdat MisterGreen gelooft in de toekomst van autonoom rijden. Wij willen daarom een zo groot mogelijk groep laten proeven van deze technologie. Daarbij is het voor ons voordelig om in te stappen nu de aanschaf van de software nog relatief laag is. Tot slot gaan wij ervan uit dat autonoom rijden ervoor gaat zorgen dat het aantal schades flink zal teruglopen.
 
Last edited:
ps ik heb een mailtje naar mistergreen gestuurd met de vraag of niet-klanten kunnen meedoen met de bulk-bestelling zodat het doel van de actie met een grotere groep Teslarijders wordt ondersteund

*UPDATE* ik werd vanmiddag teruggebeld door Coen Hooijer van Mistergreen. Coen vertelde dat het niet mogelijk is voor niet-klanten om deel te nemen aan de bulk-bestelling omdat Mistergreen alleen voor de Tesla’s uit de eigen vloot kan bestellen. Als je voor 1 juli nog een sale-en-teruglease met Mistergreen regelt voor je Tesla dan kan het natuurlijk wel. Grijp je kans voor het te laat is!
 
Ik kreeg maar liefst twee antwoorden op de mail waarin ik vroeg of ze het bedrag in ook in één keer op kunnen schroeven naar 150 euro per maand. Hieronder allebei de antwoorden:

1.

Bedankt voor jou mail.

Ons doel is niet om hier hele hoge bedragen met vervolgens veel winst aan te gaan verbinden, uiteindelijk moet het ongeveer kostenneutraal zijn, met een gezonde balans tussen tevredenheid van de klant en gezonde cijfers voor MisterGreen.

Mochten de functionaliteiten echt dusdanig snel gaan en het wordt mogelijk om volledig autonoom te rijden dan gaat de prijs vanzelf sprekend wat verder omhoog. De vraag is hoe ver Tesla de functionaliteiten gaat verbeteren en wat de toegevoegde waarde van het FSD-pakket wordt. Dat kan vrijwel niet merkbaar zijn aankomend jaar of er komen hele mooie toevoegingen.

Aan het einde van jaar 1 kan jij er nog altijd voor kiezen om het bedrag vast te zetten op €65,00 ex per maand.

2.
Leuk te horen dat je enthousiast bent omtrent het voorstel!

In principe zouden wij er uiteindelijk 150 per maand voor kunnen vragen of meer. Dit is wel alleen het geval wanneer het uitlegbaar is en toegevoegde waarde voor jou is. In dit extreme scenario moet je uitgaan dat je auto grotendeels autonoom kan rijden. Dan is het het ook waard denk ik.

Verder heb je het hele eerste jaar de mogelijkheid om het bedrag vast te klikken op 65,- per maand. Zeggende gaat het snel met de verhogingen en de uitrol van functionaliteiten dan is het slim om dit vast te zetten. Dit bedrag staat er niet voor niets in, zeggende we moeten ergens de aanschaf ongeveer kosten neutraal krijgen maar dit moet wel uitlegbaar zijn.

Hoop dat dit voldoende vertrouwen geeft om de keuze voor FSD te maken.


Overigens schrijf jij 20 euro in je post. Bij mij is het voorstel 29,95 ex BTW. Klopt jouw bedrag?

Ja, 19,95 hier, zal wel met looptijd te maken hebben, mijn lease loopt nog iets meer dan 3 jaar. Ik vind de voorwaarden iets te vaag en de reacties bevestigen dat wel. Je tekent voor een soort blanco check, ze mogen het bedrag naar eigen inzicht aanpassen. Geen vastgelegd limiet oid. Dus als ik het doe dan wellicht vast laten leggen voor 65.

Edit: dat vastleggen aan het eind van jaar 1, staat dat ook in jouw persoonlijke voorstel of is dat alleen bevestigd per mail?
 
Ja, 19,95 hier, zal wel met looptijd te maken hebben, mijn lease loopt nog iets meer dan 3 jaar. Ik vind de voorwaarden iets te vaag en de reacties bevestigen dat wel. Je tekent voor een soort blanco check, ze mogen het bedrag naar eigen inzicht aanpassen. Geen vastgelegd limiet oid. Dus als ik het doe dan wellicht vast laten leggen voor 65.

Edit: dat vastleggen aan het eind van jaar 1, staat dat ook in jouw persoonlijke voorstel of is dat alleen bevestigd per mail?

In de FAQ's staat dat je binnen een jaar nog over kan stappen naar het vaste bedrag van 65 euro. Maar ik vind 65 euro p/m voor wat je nu krijgt dan weer teveel geld. Ik vind de blanco cheque geen goed idee. Ik ga geen gebruik maken van het voorstel.

Grappig. Mijn contract loopt nog langer dan 4 jaar en ik mag 29,95 betalen.