Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Nee niet in de instellingen, ik kreeg hem linksonder, een widget, toen ik net weg reed.
En na enige tijd was die weer weg tijdens het rijden. Zal het morgen nog eens in de gaten houden als ik weer weg rij.
Dat zijn dus de "nieuwe auto/profiel tips" die verschijnen met meldingen als "wist je dat je ook spraakopdrachten kan geven?" en dergelijke. Als daar inderdaad iets over FSD beta heeft ingestaan (wat ik betwijfel) dan zal dat een bug zijn - zoals andere zeggen zit FSD beta op een aparte versienummering, die hier te herkennen zijn aan het rode FSD versienummer in de lijst.
 
Dat zijn dus de "nieuwe auto/profiel tips" die verschijnen met meldingen als "wist je dat je ook spraakopdrachten kan geven?" en dergelijke. Als daar inderdaad iets over FSD beta heeft ingestaan (wat ik betwijfel) dan zal dat een bug zijn - zoals andere zeggen zit FSD beta op een aparte versienummering, die hier te herkennen zijn aan het rode FSD versienummer in de lijst.
Ja ik denk dat dat het wel geweest moet zijn. Ik heb het vandaag niet meer gezien in ieder geval.
Nothing to see here. :)
 
De kettingbotsing in San Francisco waar je op meerdere plekken over leest. Hier de video:


Dit kan toch niet door FSD zijn veroorzaakt? Remmen voor spookjes op de weg alah, maar van baan wisselen op lage snelheid...

Piloten moeten om de zoveel tijd landen zonder automatische piloot om een reden. En ik denk dat dit er aan de hand is: een chauffeur die weer eens een tijdje zonder FSD moet rijden.
 
De kettingbotsing in San Francisco waar je op meerdere plekken over leest. Hier de video:


Dit kan toch niet door FSD zijn veroorzaakt? Remmen voor spookjes op de weg alah, maar van baan wisselen op lage snelheid...

Piloten moeten om de zoveel tijd landen zonder automatische piloot om een reden. En ik denk dat dit er aan de hand is: een chauffeur die weer eens een tijdje zonder FSD moet rijden.
Die andere Tesla’s in het filmpje rijden toch gewoon door de tunnel ? 🤷🏻
De 4 pinkers gingen wel aan voor/tijdens het remmen ….
 
- ventilatie voor voorste camera’s
- verwarming voor b-stijl camera’s

Dat werd tijd.. mijn grootste ergernissen. Hopelijk is een retrofit mogelijk.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
- ventilatie voor voorste camera’s
- verwarming voor b-stijl camera’s

Dat werd tijd.. mijn grootste ergernissen. Hopelijk is een retrofit mogelijk.

Ventilatie is handig maar als ik de raamverwarming aanzet is condens in de overkapping van de voorste cameras altijd zo weg.

Probleem is de B-stijl cameras... Als daar condens zit blijft het echt lang zitten door de vrij gesloten constructie. Super irritant!