Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

FSD in Nederland

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Hallo allemaal. Sinds vandaag heeft tesla eindelijk mijn FSD geactiveerd (als accessoire besteld ivm de bijtelling), maar ik mis wat dingen. Bv de optie om van baan te wisselen tijden het automatisch navigeren. De smartsummin functie mis ik ook (of wellicht was de parkeerplaats een openbaare weg?). Ik kan online niet echt vinden van er met V10 nu wel en niet mogelijk is in NL. Heeft iemand meer info hierover?

Gr. Machael

ps ik heb overigens een zwarte Tesla Model 3 long range AWD :) met FSD dus (en de standaard autopilot)
 
The first thing that comes to mind is that there are some configuration settings that control which features are available during driving, and some options for just how automatic they are. So go into the Autopilot page of your settings (or whatever it's called in Dutch).

Or maybe the car just needs to be rebooted to get the full effect of your FSD activation.

Good luck!
 
Hallo allemaal. Sinds vandaag heeft tesla eindelijk mijn FSD geactiveerd (als accessoire besteld ivm de bijtelling), maar ik mis wat dingen. Bv de optie om van baan te wisselen tijden het automatisch navigeren. De smartsummin functie mis ik ook (of wellicht was de parkeerplaats een openbaare weg?). Ik kan online niet echt vinden van er met V10 nu wel en niet mogelijk is in NL. Heeft iemand meer info hierover?

Gr. Machael

ps ik heb overigens een zwarte Tesla Model 3 long range AWD :) met FSD dus (en de standaard autopilot)

Zowel wisselen van rijbaan zonder bevestiging als smart summon is helemaal niet beschikbaar in Europa ;)

Wellicht is het ook beter je vraag te stellen in het draadje 'FSD Beginnersvragen' ipv een nieuw topic te openen.

- FSD beginnersvragen
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.