Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

FSD kopen

This site may earn commission on affiliate links.
Wat is momenteel het verschil tussen EAP en FSD? Ik zie enkel stopbord herkenning en stoppen voor rood.
Is er nog iets anders? Visualisatie, extra settings, …? Ik vraag het maar omdat ik voor FSD iets zelf zal moeten bijleggen per maand.

en een andere vraag, is er een wezelijk verschil tussen FSD/EAP en AP op niet autostrade?
 
Wat is momenteel het verschil tussen EAP en FSD? Ik zie enkel stopbord herkenning en stoppen voor rood.
Is er nog iets anders? Visualisatie, extra settings, …? Ik vraag het maar omdat ik voor FSD iets zelf zal moeten bijleggen per maand.

en een andere vraag, is er een wezelijk verschil tussen FSD/EAP en AP op niet autostrade?

Nope, in EU is dat het wel. Ja, smart summon maar dat is in EU toch niet bruikbaar.
 
  • Helpful
Reactions: JanG007
Interessant nieuws:
Modellen S en X die voor September 2017 gebouwd zijn, kunnen in aanmerking komen voor een kosteloze upgrade/vervanging van de autopilot camera's.
Indien men ervoor in aanmerking komt verschijnt een melding in de Tesla app. Uitrol begint deze maand.
Niet van toepassing voor Model 3, die camera's behoeven geen aanpassing.


Voorwaarden om in aanmerking te komen:
 
Last edited:
  • Like
Reactions: wooter
Interessant nieuws:
Modellen S en X die voor September 2017 gebouwd zijn, kunnen in aanmerking komen voor een kosteloze upgrade/vervanging van de autopilot camera's.
Indien men ervoor in aanmerking komt verschijnt een melding in de Tesla app. Uitrol begint deze maand.
Niet van toepassing voor Model 3, die camera's behoeven geen aanpassing.


Voorwaarden om in aanmerking te komen:
Ik neem aan alleen de modellen die niet versie 1 hebben want dan kun je de auto volledig verbouwen😉
 
Ik zie vaak staan dat FSD 11000 dollar kost maar in mijn tesla app kost het 3700 euro? Ik kan niet goed overzien wat ik nou extra krijg voor dat bedrag. Ik zie vaak autopark en lane assist staan maar dat heb ik al. Vinden jullie het de aankoop waard geweest?
Voor die prijs krijg je dat je auto momenteel gaat reageren op voorrangsborden en verkeerslichten. En later, eens er meer functionaliteit beschikbaar zou worden, zou je daar ook automatisch toegang tot krijgen.

Dat is het zowat. Is het duur? Ja. Is het het waard? Ik weet niet. Heb ik het? Ja. Kan ik het missen? Nee.
 
Ik zie vaak staan dat FSD 11000 dollar kost maar in mijn tesla app kost het 3700 euro? Ik kan niet goed overzien wat ik nou extra krijg voor dat bedrag. Ik zie vaak autopark en lane assist staan maar dat heb ik al. Vinden jullie het de aankoop waard geweest?
Dat komt omdat jij EAP al hebt en niet gewoon enkel AP. (Vermoed ik)

Ik heb FSD en de enige reden waarom ik het genomen heb, is omdat ik het niet zelf betaal.
Ik zou het momenteel niet iemand aanraden want er zit niks extra bruikbaars in dat de moeite is.

Als het eraf kan en je wil het (hopelijk) meemaken of je rijdt je wagen op dan : go for it

Maar zoals Wooter ben ik ook blij dat ik het heb 🤷🏼‍♀️
 
Ik zie vaak staan dat FSD 11000 dollar kost maar in mijn tesla app kost het 3700 euro? Ik kan niet goed overzien wat ik nou extra krijg voor dat bedrag. Ik zie vaak autopark en lane assist staan maar dat heb ik al. Vinden jullie het de aankoop waard geweest?
Ik ben ook content met mijn FSD aankoop, geen spijt van en gebruik het. Ben van plan de auto af te rijden. Betaalde wel wat meer dan € 3.700 ;)
 
  • Like
Reactions: TomdH and JanG007
Ik zie vaak staan dat FSD 11000 dollar kost maar in mijn tesla app kost het 3700 euro?
D45742B2-B582-4926-8F11-8AC7E190EF38.jpg
 
Toch maar FSD gekocht met in het achterhoofd dat ik denk dat het duurder en beter gaat worden. Maar wanneer wordt het geactiveerd na aankoop? Ik heb het vorige week gekocht en in de mail stond dat het na een paar uur in de park stand geactiveerd zou worden. Ik heb het nu een week in de parkstand en ook vandaag weer hele dag aan de wifi. Er staat bij software echter nog steeds: "Mogelijkheid tot full service driving...."
 
Toch maar FSD gekocht met in het achterhoofd dat ik denk dat het duurder en beter gaat worden. Maar wanneer wordt het geactiveerd na aankoop? Ik heb het vorige week gekocht en in de mail stond dat het na een paar uur in de park stand geactiveerd zou worden. Ik heb het nu een week in de parkstand en ook vandaag weer hele dag aan de wifi. Er staat bij software echter nog steeds: "Mogelijkheid tot full service driving...."
Hmm, gek. Even een service request aanmaken dat ze het nakijken.
 
  • Like
Reactions: TomdH
Toch maar FSD gekocht met in het achterhoofd dat ik denk dat het duurder en beter gaat worden. Maar wanneer wordt het geactiveerd na aankoop? Ik heb het vorige week gekocht en in de mail stond dat het na een paar uur in de park stand geactiveerd zou worden. Ik heb het nu een week in de parkstand en ook vandaag weer hele dag aan de wifi. Er staat bij software echter nog steeds: "Mogelijkheid tot full service driving...."
Gefeliciteerd met uw aankoop van “Mogelijkheid tot full service driving”. :)
 
  • Funny
  • Like
Reactions: job-lek and TomdH
Toch maar FSD gekocht met in het achterhoofd dat ik denk dat het duurder en beter gaat worden. Maar wanneer wordt het geactiveerd na aankoop? Ik heb het vorige week gekocht en in de mail stond dat het na een paar uur in de park stand geactiveerd zou worden. Ik heb het nu een week in de parkstand en ook vandaag weer hele dag aan de wifi. Er staat bij software echter nog steeds: "Mogelijkheid tot full service driving...."
Heb je HW 3.0 of zit je nog op 2,5. Dan gaan ze mss eerste hardware upgrade doorvoeren alvorens te activeren.