Gezien de aanschafprijs van FSD, heeft Wattson al EAP. Dus wat is dan precies het voordeel?Grote voordeel van FSD zijn de auto lanechanges, die overigens ook bij EAP beschikbaar zijn.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gezien de aanschafprijs van FSD, heeft Wattson al EAP. Dus wat is dan precies het voordeel?Grote voordeel van FSD zijn de auto lanechanges, die overigens ook bij EAP beschikbaar zijn.
In mijn 'Tesla tijd' deden ze gewoon een HW3 upgrade in combinatie met MCU1, waardoor de auto zeer instabiel werd door overbelasting van de toch al trage MCU1. En deze combi liet ook niet alles op het instrumentencluster zien.Ik neem aan dat je uit je “Tesla tijd” nog wel weet dat de visualisatie met en zonder FSD hier gewoon hetzelfde is.
Een upgrade van EAP naar FSD heeft op dit moment inderdaad nog weinig voordeel……Gezien de aanschafprijs van FSD, heeft Wattson al EAP. Dus wat is dan precies het voordeel?
En het "ping" geluidje wanneer het licht op groen springt!Waarom raad je dan aan om met iemand met FSD hardware mee te rijden? Om de vuilnisbakken en de stoplichten te laten zien?
Dat is volgens mij al bij de MCU2 ook zonder FSD.FSD geeft je blijkbaar ook dashcam en sentry mode
+ AP 2.5 of hogerDat is volgens mij al bij de MCU2 ook zonder FSD.
leg mij nog eens uit wat het grote voordeel is van een lane change als je die nog steeds zelf moet inzetten?Ik neem aan dat je uit je “Tesla tijd” nog wel weet dat de visualisatie met en zonder FSD hier gewoon hetzelfde is.
Grote voordeel van FSD zijn de auto lanechanges, die overigens ook bij EAP beschikbaar zijn.
Ik gebruik het wel vaak, even een een knipperlicht en een stootje tegen het stuur gaat mij soepeler af (boven 110 km/hr) dan AP uit door sturen en weer inschakelen als je in de nieuwe baan zit. Meestal zit ik dan niet precies midden in de baan en geeft Elon opdracht voor een kleine chicane die mijn Zwaantje dan ook uitvoert en dat is niet altijd even comfortabel.leg mij nog eens uit wat het grote voordeel is van een lane change als je die nog steeds zelf moet inzetten?
Dat AP blijft op staan en dat de wagen beter kijkt dan een mens en het risico op ongevallen kleiner is?leg mij nog eens uit wat het grote voordeel is van een lane change als je die nog steeds zelf moet inzetten?
Dat is al meerdere keren in diverse draadjes voorbij gekomen. Persoonlijk zie ik als voordeel dat AP gewoon aan blijft als je van baan wisselt. Verder vind ik het wel relaxed rijden als de auto zelf van baan wisselt. Niet in de spits maar als het wat rustiger is op de weg, dan werkt het prima.leg mij nog eens uit wat het grote voordeel is van een lane change als je die nog steeds zelf moet inzetten?
Volgens Tesla web site: Infotainment-upgradeIk overwoog de FSD upgrade omwille van eventueel een snellere computer maar dan laat ik beter gewoon de MCU2 installeren voor 1550 ...
Ik herken mij volledig in deze post. Ik gebruik FSD nagenoeg altijd op de snelwegIk gebruik het wel vaak, even een een knipperlicht en een stootje tegen het stuur gaat mij soepeler af (boven 110 km/hr) dan AP uit door sturen en weer inschakelen als je in de nieuwe baan zit. Meestal zit ik dan niet precies midden in de baan en geeft Elon opdracht voor een kleine chicane die mijn Zwaantje dan ook uitvoert en dat is niet altijd even comfortabel.
Kleine correctie.Ik herken mij volledig in deze post. Ik gebruik EAP nagenoeg altijd op de snelweg
Voornemens de auto af te rijden. Wel of geen EAP maakt voor mij zolang de auto mee gaat, bij elke inhaalactie verschil. Is voor mij persoonlijk wel iets waard.
Grote voordeel van FSD zijn de auto lanechanges,