Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Full Self driving voor de helft van de prijs

This site may earn commission on affiliate links.
Wil ook wel fsd voor 2100,- in mij S100D, maar het staat niet in mijn account. Dus Tesla gemaild, geen respons. Vandaag nog steeds niets in mijn account, maar eens bellen dan. Service gesloten, sales kan me niet helpen als ik er ook niet direct een nieuwe tesla bij koop. Bel maandag maar terug - maar dan is de actie afgelopen...
 
Wil ook wel fsd voor 2100,- in mij S100D, maar het staat niet in mijn account. Dus Tesla gemaild, geen respons. Vandaag nog steeds niets in mijn account, maar eens bellen dan. Service gesloten, sales kan me niet helpen als ik er ook niet direct een nieuwe tesla bij koop. Bel maandag maar terug - maar dan is de actie afgelopen...

Kijk even, wanneer je bent aangemeld of voordat je je aanmeldt op de Tesla site, wat de land selectie is (onderaan de pagina). Bij mij stond de optie er niet bij doordat ik België als land had staan. Na wijzigen naar Nederland kwam de optie weer tevoorschijn.
 
  • Informative
Reactions: Superendo
Dat is het bedrag waarop ik zou kunnen klikken in mijn account voor mij 2018 Model S, voor het hele pakket (heb nog geen AP)
Het bedrag geldt in principe voor alle modellen. Het verschil is dat Model X en S eigenaren normaalgesproken kunnen klikken, maar dat bestellen via de website om de een of andere reden niet werkt voor de Model 3, waardoor het dus op een andere manier besteld moet worden.
 
Het bedrag geldt in principe voor alle modellen. Het verschil is dat Model X en S eigenaren normaalgesproken kunnen klikken, maar dat bestellen via de website om de een of andere reden niet werkt voor de Model 3, waardoor het dus op een andere manier besteld moet worden.
Was enkel nog een bevestiging dat 5300 een van de toegepaste prijzen is.
 
  • Like
Reactions: joesgarage
Dat is niet mogelijk
Precies zo denk ik, plus dat ik TACC al irritant vind.

Vandaar mijn vraag of het mogelijk is om EAP uit te laten zetten en later weer aan.
Toch benieuwd of dat echt zo is, en waarom. Is toch simpel een vinkje bij Tesla service?

Ik heb hier een goed antwoord nodig, want het bepaalt het antwoord op de vraag of ik nu koop of niet,
 
De leasemaatschappij heeft Tesla afgelopen donderdagd opdracht gegeveno voor de full self drive optie op de MS.
Ze hebben een bevestiging gehad van Tesla dat de het in orgl zouden maken, maar niet specifiek van de prijsstelling (2100). Het duurt vaak wel een week voordat ze het doorvoeren, dus ik vraag me nu af of er geen discussie gaat komen over de prijs. Leasemaatschappij kon hier ook geen duidelijkheid over geven maar ging er van uit dat het goed zou komen. Iemand hier in dezedeze situatie?
 
Gisteren ook maar de 'gok' gewaagd. HW 3.0 zou erg mooi zijn en stoplichten- en verkeersbordenherkenning etc wil ik eigenlijk niet missen.
Nog geen factuur in het account, maar zal maandag wel volgen. Bevestiging op het scherm ontvangen, maar nog geen nieuwe update (zit nog op 2018.50.6).
 
Na aankoop FSD hoort de "koopoptie" te verdwijnen en na max 1 dag een factuur te verschijnen.

Ook later de melding (popup dialoog) in de auto.

Afgelopen vrijdag ook maar tot aanschaf overgegaan. Kon het niet laten.
Hoewel ik 'slechts' HW2.0 heb.

Ik zie dit overigens niet als investering in mijn eigen auto (een auto vind ik per definitie geen investering), maar zou graag zien dat Tesla het geld goed besteed aan toekomstige ontwikkelingen. Soort Tesla crowdfunding.

Daarnaast rijd ik toch nog wel een tijdje met mijn S, ben reuze tevreden met AutoPilot, en wie weet of FSD ooit met een aantal handige aanvullingen kan komen.
 
Ik vraag me overigens af of iedereen HW3 krijgt. In de presentatie van de Model Y unveil (rond 32:45) zegt Elon Musk dat FSD feature-complete zal zijn aan het einde van dit jaar met just software upgrades (33:10).

In dat twitter draadje heeft hij het dus wel over een HW3 upgrade long term... View attachment 383646

Ik ben ook benieuwd, ik heb wel een beetje hoop op HW3 maar dat is niet echt ergens op gebaseerd. Ik ben in elk geval van plan om de 10 jaar vol te maken (zoals ik er nu tegenaan kijk)