Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Galaxy S9 en app

Exiteer

Closed
Dec 2, 2017
3,900
1,313
Limburg
Ik kreeg 2 weken geleden opeens geen toegang tot de app meer maar wel push notificaties. App opnieuw geïnstalleerd en daarna wel weer toegang maar geen berichten meer want het menu geeft telkens een foutmelding. Ben ik de enige met dit probleem? Heb een S9.

Dim70

Member
Mar 12, 2018
232
130
Utrecht
Al eens de Tesla een Reset gegeven met de voet op de rem en ingedrukte scroll wieltjes?

Had problemen met Google en het delen van locaties, dit was door de reset van de Tesla verholpen...

Exiteer

Closed
Dec 2, 2017
3,900
1,313
Limburg
Al eens de Tesla een Reset gegeven met de voet op de rem en ingedrukte scroll wieltjes?

Had problemen met Google en het delen van locaties, dit was door de reset van de Tesla verholpen...
Net het wachtwoord veranderd, zonder succes. En nu ga ik jouw tip toepassen.

Exiteer

Closed
Dec 2, 2017
3,900
1,313
Limburg

Dank voor de tip maar geen succes helaas. Het zal iets te maken hebben met de telefoon maar wat??

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC