Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gebruik Console / opbergruimte

This site may earn commission on affiliate links.

Hbrink

Lazy, but dangerous when active :)
Supporting Member
Nov 8, 2017
3,247
2,271
Naarden, NL
All,

Ik ben sinds begin december 2017 in het gelukkige bezit van een MS 100D. Om daar nog meer van te genieten ben ik op zoek naar een wat handigere indeling van de console. Op zich mooi met dat automatische klepje, maar twee bekerhouders in de ruimte maakt het gebruik niet echt efficiënt. Bijna alle links die ik vond hebben betrekking op oudere modellen.
Heeft iemand tips en/of links?
 
@RudiDL verkeerde thread :) en niet echt een oplossing (en overigens ook niet waar).

@shthpnz Ja, dat zag ik, maar ik bedoel inderdaad een insert waar (misschien met meer lagen) je efficienter gebruik van die ruimte kan maken en helemaal eens: verlichting zou top zijn!
 
@Ton S90D Die ga ik alvast bestellen. Stom van mij, was wel op die site, maar heb hier overheen gekeken. Ga dan bekerhouders verwijderen (althans minimaal één), goed meten en dan kijken of ik voorlopig bij HEMA oid een opbergboxje kan vinden... Dank voor de tip!
 
Ja ik heb ervaring, werkt prima. Hij gaat aan als het donker is en als hij beweging ziet (hand naar binnen)
Hij gaat wel eens te vaak aan, omdat er bijvoorbeeld iets beweegt in de centerconsole.
Handigste is om hem helemaal voorin te plakken, zo ver naar voren als je kan, bovenaan.
Ik mis licht bij de connector van mij iPhone. Zit in het donker te klooien om mijn telefoon op de aansluiting te krijgen. Krijg ik met deze lamp ook (voldoende) licht in dit gedeelte?
 
Snoertje werkt net zo goed
De iphone connector is eigenlijk niet meer dan een snoertje en heel onhandig. Iphone valt steeds achterover bij optrekken. Nu heb ik een iets dikker hoesje en de Iphone zakt niet diep genoeg meer om te connecteren. Ik heb alles gedemonteerd en gebruik het snoertje los. Heel handig, nu kan ik het scherm nog zien en Waze volgen als de gps mij weer in de steek laat.
Voor de demontage zag ik ergens een youtube filmpje van iemand die de Iphone connector verwisselde met een android of omgekeerd.
 
Als het over telefoons gaat zijn er mooiere oplossingen dan standard Tesla.
Kijk even op dezelfde site waar de lampjes staan. Dar zijn houders om de telefoon in het zicht te plaatsen. Evt snoertje er naar tie brengen is een koud kunstje.
Of een houder met inductie charging
Zag die draadloze houder/lader staan, die zal ik maandag eens bestellen met nog een paar leuke dingetjes.
 
  • Love
Reactions: herb_k