TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Geef je Hawthorne-uitnodiging aan een Amerikaanse Tesla-enthousiast

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Right_Said_Fred, Oct 4, 2014.

1. Right_Said_Fred

Right_Said_Fred Model S - Sig. 283 EU

#1 Right_Said_Fred, Oct 4, 2014
    Last edited: Oct 4, 2014
    Ik heb per e-mail een uitnodiging voor het Hawthorne-evenement op 9 oktober, waar waarschijnlijk de Model S Dual Drive en de finale versie van de Model X worden onthuld.

Ik kan er niet naartoe en de meesten van ons die zo'n uitnodiging hebben gehad waarschijnlijk ook niet. Daarentegen zijn er veel Tesla-enthousiasten in de VS en Canada die graag zouden gaan maar niet zijn uitgenodigd. Ik heb daarom het volgende topic geopend: Who wants my Hawthorne invitation? And who offers his/hers too?

Die van mij was binnen 2 minuten vergeven en ik moest ook al iemand teleurstellen. Er zijn kort na het openen van het topic al posts van diverse mensen die graag de uitnodiging van een van ons zouden gebruiken (de unieke url die verschijnt als je op de uitnodiging klikt). Ik verwacht dat er nog wel wat bij komen. Dus wellicht kunnen wij als Nederlanders en Belgen nog wat mensen blij maken daar...

2. NoldenDraaier

NoldenDraaier Senior Member

#2 NoldenDraaier, Oct 4, 2014
    Last edited: Oct 4, 2014
    Goed initiatief, I will follow and have donate to Paul.

3. Mdobro

Mdobro Member

4. Right_Said_Fred

Super jongens!

5. LastNLSig

LastNLSig Active Member

Heren, weten we al hoe het uitnodigingen beleid in elkaar zit?
    Ik heb er ook een gekregen. Kan er waarschijnlijk wel bij zijn :smile: (puur toeval).

Ik zie hier voorlopig alleen Sig's. Wellicht alleen alle Europa Sigs uitgenodigd (buiten VS)?

6. Right_Said_Fred

Ik vermoed inderdaad alleen Sigs, hoewel een uitnodiging voor Model X-reserveringshouders ook wel op zijn plaats was geweest (want dat is vermoedelijk de andere letter waar Elon het over had).

Leuke avatar trouwens. Hoeveel te hard ging je?

7. LastNLSig

LastNLSig Active Member

Siegen, Diutsland. 23:30 op grote invalsweg. Geloof dat ik 70 op de teller reed (waar 50 mag). 15 Euro voor de foto, da's goedkoper dan bij de professionele fotograaf.

8. ebullio

ebullio Active Member

Ik had ook zoiets, denk 13 km te hard bij paal aan het begin van een dorpje.
    Kon een lang formulier invullen of direct 25 eu overmaken, dat heb ik maar gedaan. Was ook een mooie mugshot !

9. jpet

jpet Jan P.

Weet er iemand of het event via live streaming kan gevolgd worden? Ik heb op de Tesla website zitten zoeken maar niets gevonden.

10. redevries

redevries René de Vries

Ik heb ergens gelezen dat Tesla dat niet ging doen. Een aantal aanwezigen hadden wel plannen om een eigen stream op te zetten, en in ieder geval alles te tweeten.

11. jpet

jpet Jan P.

Ik heb de vraag vanavond nog eens gesteld tijdens het Tesla Club Belgium event en er is geen officiële feed. Het zal dus idd behelpen worden met tweets e.d. volgen. Jammer...

Share This Page