Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen ambielight in premium pack M3

This site may earn commission on affiliate links.

Hayden

Active Member
Apr 12, 2016
1,693
963
Belgium
Ik vind nergens terug of er ambielight aanwezig is in de M3.
Weet iemand of dit ook in het premium pack zit zoals de S?
Ik ben niet voor al die verschillende led kleurtjes maar warm wit of rode gloed zoals ik nu heb vind ik toch stijlvol staan.
Om een beetje het licht van dat joekel van een scherm te breken zou wel aangenaam zijn.
 
Ik vind nergens terug of er ambielight aanwezig is in de M3.
Weet iemand of dit ook in het premium pack zit zoals de S?
Ik ben niet voor al die verschillende led kleurtjes maar warm wit of rode gloed zoals ik nu heb vind ik toch stijlvol staan.
Om een beetje het licht van dat joekel van een scherm te breken zou wel aangenaam zijn.

Het scherm heeft een lichtsensor en nachtstand. Dat zou moeten schelen. Er wordt in de specs niet over gerept, dus ik zou er niet van uitgaan dat de Model 3 ambient verlichting heeft. Het kan natuurlijk wel een optie worden (moet haast wel ivm concurrentie).
 
Ik vind nergens terug of er ambielight aanwezig is in de M3.
Weet iemand of dit ook in het premium pack zit zoals de S?
Ik ben niet voor al die verschillende led kleurtjes maar warm wit of rode gloed zoals ik nu heb vind ik toch stijlvol staan.
Om een beetje het licht van dat joekel van een scherm te breken zou wel aangenaam zijn.
Ambi (e) light i een "over the top" optie van een TV fabrikant uit Eindhoven (iets wat ik, helaas uit ervaring, vreselijk vind). Ambient verlichting in een S of X compenseert geenszins de verlichting van het scherm dat qua brightness prima persoonlijk is aan te passen. Aan gezien de M3 toch een zoveel mogelijk standaard auto zal zijn zonder al te veel afwijkende opties zal de ambient verlichting niet aan de orde zijn....
 
Zelfs met het premium pack blijft het toch allemaal basic op de M3. Geen automatische kofferdeksel, geen open dak, geen ambient verlichting, geen automatische ruitenwissers, geen .....
Ik wil er gerust voor bijbetalen maar het is gewoonweg niet beschikbaar. Voor mij is het toch een stap terug op de "luxe" die ik in mijn huidige wagens gewoon ben.
 
Zelfs met het premium pack blijft het toch allemaal basic op de M3. Geen automatische kofferdeksel, geen open dak, geen ambient verlichting, geen automatische ruitenwissers, geen .....
Ik wil er gerust voor bijbetalen maar het is gewoonweg niet beschikbaar. Voor mij is het toch een stap terug op de "luxe" die ik in mijn huidige wagens gewoon ben.
No panic.
De eerste S hadden ook weinig extras.
Zelfs geen parkeersensoren.