You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb meer dan 6 maanden last gehad van af en toe volledige uitval van FSD tacc AP en visualisatie. Diverse malen ‘gerepareerd’ (oa kabels en camera’s vervangen) steeds weer teruggekomen. Laatste reparatie was vervanging van FSD computer. Sindsdien nog geen klachten.Diagnose gesteld door sec: radar module needs replacement
Blijkbaar spontaan kapot gegaan. Ze vroegen of ik schade had gereden of een vogel tegen de bumper had gehad????
Spul moet besteld gaan worden. Ik hoop dat de diagnose klopt, blijf het raar vinden.
Hoi Theo, was jouw auto ook al uit de garantie?Ik heb meer dan 6 maanden last gehad van af en toe volledige uitval van FSD tacc AP en visualisatie. Diverse malen ‘gerepareerd’ (oa kabels en camera’s vervangen) steeds weer teruggekomen. Laatste reparatie was vervanging van FSD computer. Sindsdien nog geen klachten.
Hij was 5 maanden uit de garantie maar ik heb er steeds op gehamerd dat de storing al van voor de afloop was en alsmaar niet verholpen was. Ik heb niets hoeven betalen, ook niet voor de leenauto.Hoi Theo, was jouw auto ook al uit de garantie?
Met onze Model 3 sinds vanmiddag ook geen auto pilot, cruse control en visualisation meer. De auto blijft in de routeplanner op de zelfde locatie staan terwijl ik rij. Op een gegeven moment kreeg ik ook een SOS e-call melding (contact Tesla Service) in beeld. De computer herstarten met de beide scrolltoetsen op het stuur ingedrukt houden hielp niet.
Daarna telefonisch contact gehad met Tesla Service en moesten de volgende stappen worden doorlopen:
- alle usb poorten leeg maken.
- SOS knop boven spiegel activeren en binnen 9 seconden via het scherm ongedaan maken
- met de twee schrolwieltjes de computer van de auto resetten, (wieltjes ingedrukt houden tot de T weer in beeld komt).
- Via het scherm onder beveiliging de auto uitzetten en na 5 minuten via rempedaal weer activeren
- laadklep voor de laadstekker via scherm openen en weer dicht doen.
Na deze stappen zou het opgelost moeten zijn, helaas is dat nog niet het geval. Misschien toch een stap vergeten. Staan elders deze stappen ergens vermeld?
Misschien eerst maar eens de auto een nacht tot rust laten komen...
Software versie 2021.4.18 staat er sinds pas op.
Ik dacht al Vovan of Lexus aan de lijn te hebbenHet klopt dat dat niet werkt, je bent een belangrijke stap vergeten.
Na stap 4 moet je eerst nog luid en duidelijk "gogogo!" roepen en wat zout over je linkerschouder gooien.
Omdat ook sprake is van 'GPS frozen' ook nog deze stap #5 (andere velgen via scherm selecteren) geprobeerd zonder resultaat. Inmiddels via de app een service afspraak gepland.Met onze Model 3 sinds vanmiddag ook geen auto pilot, cruse control en visualisation meer. De auto blijft in de routeplanner op de zelfde locatie staan terwijl ik rij. Op een gegeven moment kreeg ik ook een SOS e-call melding (contact Tesla Service) in beeld. De computer herstarten met de beide scrolltoetsen op het stuur ingedrukt houden hielp niet.
Daarna telefonisch contact gehad met Tesla Service en moesten de volgende stappen worden doorlopen:
- alle usb poorten leeg maken.
- SOS knop boven spiegel activeren en binnen 9 seconden via het scherm ongedaan maken
- met de twee schrolwieltjes de computer van de auto resetten, (wieltjes ingedrukt houden tot de T weer in beeld komt).
- Via het scherm onder beveiliging de auto uitzetten en na 5 minuten via rempedaal weer activeren
- laadklep voor de laadstekker via scherm openen en weer dicht doen.
Na deze stappen zou het opgelost moeten zijn, helaas is dat nog niet het geval. Misschien toch een stap vergeten. Staan elders deze stappen ergens vermeld?
Misschien eerst maar eens de auto een nacht tot rust laten komen...
Software versie 2021.4.18 staat er sinds pas op.
Schijnt een virus te zijn. Bij mij sinds vandaag exact dezelfde problemen. Zit op 2021.4.18 sinds 3 of 4 dagen.Met onze Model 3 sinds vanmiddag ook geen auto pilot, cruse control en visualisation meer. De auto blijft in de routeplanner op de zelfde locatie staan terwijl ik rij. Op een gegeven moment kreeg ik ook een SOS e-call melding (contact Tesla Service) in beeld. De computer herstarten met de beide scrolltoetsen op het stuur ingedrukt houden hielp niet.
Daarna telefonisch contact gehad met Tesla Service en moesten de volgende stappen worden doorlopen:
- alle usb poorten leeg maken.
- SOS knop boven spiegel activeren en binnen 9 seconden via het scherm ongedaan maken
- met de twee schrolwieltjes de computer van de auto resetten, (wieltjes ingedrukt houden tot de T weer in beeld komt).
- Via het scherm onder beveiliging de auto uitzetten en na 5 minuten via rempedaal weer activeren
- laadklep voor de laadstekker via scherm openen en weer dicht doen.
Na deze stappen zou het opgelost moeten zijn, helaas is dat nog niet het geval. Misschien toch een stap vergeten. Staan elders deze stappen ergens vermeld?
Misschien eerst maar eens de auto een nacht tot rust laten komen...
Software versie 2021.4.18 staat er sinds pas op.
Ben ik blij dat bij mijn oude s het al een tijd stabiel is. Laat die nieuwe generatie de bugs maar oplossen. En dan krijg ik geteste sw die goed werkt met mijn hardwareSchijnt een virus te zijn. Bij mij sinds vandaag exact dezelfde problemen. Zit op 2021.4.18 sinds 3 of 4 dagen.
De b.v. stappen helpen niet. Ga nu een afspraak met de App maken.
Heb het stilletjes gehad met die wagen