Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen Firmware 6.0 maar 5.9

This site may earn commission on affiliate links.
Very high, high en standaard rijhoogte bij een bepaalde snelheid in kunnen stellen, rij veel op polderweggetjes waar je de berm in moet igv tegenliggers, zou fijn zijn als hij dan automatisch op high gaat rijden, ook bij drempels een fijn idee dat hij een standje hoger gaat onder de 50 of zo.


De auto zou moeten kunnen onthouden (via GPS) om op bepaalde locaties automatisch naar High te gaan. Ik sta elke dag voor de pont om Kaag-Eiland op en af te gaan en moet er dan aan denken om de auto elke keer naar High te zetten om niet met de onderkant de pont te raken.
 
De auto zou moeten kunnen onthouden (via GPS) om op bepaalde locaties automatisch naar High te gaan. Ik sta elke dag voor de pont om Kaag-Eiland op en af te gaan en moet er dan aan denken om de auto elke keer naar High te zetten om niet met de onderkant de pont te raken.

Zo heb ik ook een aantal van dit soort locaties waarbij de auto het beste omhoog moet. Het zou mooi zijn als de wagen dit voor mij onthoudt

Nog mooier zou het zijn als dit wordt gedeeld met andere Tesla rijders. Immers, niet iedereen heeft weet van waar/welke locatie je op high moet rijden. Beter niet dant eenieder moet ontdekken dat sommige plekken niet goed zijn voor je auto in normal/low modus.

Lets share that info?
 
Zo heb ik ook een aantal van dit soort locaties waarbij de auto het beste omhoog moet. Het zou mooi zijn als de wagen dit voor mij onthoudt

Nog mooier zou het zijn als dit wordt gedeeld met andere Tesla rijders. Immers, niet iedereen heeft weet van waar/welke locatie je op high moet rijden. Beter niet dant eenieder moet ontdekken dat sommige plekken niet goed zijn voor je auto in normal/low modus.

Lets share that info?

Goed plan ojee99. Nieuwe thread is aangemaakt.
 
Net een nieuwe versie van de (Android) app geinstalleerd: die vraagt toegang tot mijn agenda-gegevens. Weer een sprankje hoop dat versie 6 er binnenkort aankomt!

Edit: releasenotes uit Google Play noemen voor Android geen notificaties zoals hieronder bij iPhone wel...

Screenshot_2014-09-11-11-13-29.png
 
Last edited:
Ja je zou zeggen dat v6.0 nu niet lang op zich laat wachten. Wat voor zin heeft het om anders de app te laten updaten met een aantal nieuwe functies waarvoor v 6.0 nodig is.
V6.0 moet in ieder geval zo goed als "af" zijn :smile:
Sterker nog V6.0 is uit en wordt uitgeleverd in Amerika (zie elders TMC site).
good luck allemaal met wachten, zal niet lang meer duren voordat eerste in NL update heeft ontvangen.
 
hier staat nu een update klaar,maar het zal hem nog niet zijn denk ik. het gaat maar 45min. duren. maar ik heb nu even geen tijd,

hij is bezig nu.
Ben eens benieuwd. Hij zou wel stom zijn om nu nog iets anders rond te sturen. 2 weken geleden nog een update gehad bij het activeren van de SuC optie.

Waarschijnlijk sturen ze de update eerst naar de 60kwh versies:wink:
 
Last edited:
Van wat ik uit de Amerikaanse reacties opmaak valt het mij nogal tegen. Geen rigoreuze veranderingen, geen valet mode, geen kortste of snelste route. Ben wel benieuwd of de navigatie automatisch langs de SuC's gaat bij de trans Europa ritten of dat we zelf nog moeten puzzelen alvorens op stap te gaan. De hoog - laag optie op geo locatie waar sommigen behoefte aan hadden zit er wel in. Ben benieuwd wanneer 6.0 in Europa land. Ik zou de navigatie verbeteringen, wat die ook mogen zijn, volgende week mooi kunnen testen als ik op en neer naar Zwitserland ga.