Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen Firmware 6.0 maar 5.9

Anon1

Member
Dec 3, 2013
267
0
Haarlem, The Netherlands
Ik merk net iets nieuws op met 5.9. Normaal moest ik bij een EV-Box een tijdje wachten tot ik van 12A naar de volledige 32A (26A dus) kon, dat moest ik voorheen handmatig doen en dus in de auto blijven zitten. Dit deed ik net maar hij ging automatisch omhoog naar 26A!

Erg handig!

xav1976

Member
May 3, 2013
67
0
Belgium
Elon just twitted this :

"Some challenges w 5.9 rollout, as it contains software specially written for car owners in Norway & Belgium"

and later

"
Once 5.9 is rolled out to the whole fleet and all looks good, we will roll out 6.0 to owners on our public beta program"

martinve

Active Member
Mar 26, 2013
1,048
0
Heerlen, NL
Elon just twitted this :

"Some challenges w 5.9 rollout, as it contains software specially written for car owners in Norway & Belgium"

and later

"
Once 5.9 is rolled out to the whole fleet and all looks good, we will roll out 6.0 to owners on our public beta program"

Any idea how you can sign up to the public beta program ?

Gerardf

Active Member
Sep 16, 2013
1,430
3,825
Beusichem, The Netherlands
Las vandaag op het tesla forum dat sinds versie 5.9 de "feature" dat je met de keyfob alle ramen kunt openzetten er niet meer is... Dat is een feature waarvan ik blij zal zijn deze niet meer te hebben :)

PaulusdB

Mayor Gnomus Vintage Limb
Jul 12, 2013
6,700
6,482
Europe
Ja, ja pas maar op. Men speculeert dat het de 25 km 'onder 0' zijn die als bereik worden meegeteld.

Dan wordt 0 dus echt NUL kilometer.

Kan het me niet voorstellen, maar de logica is er wel.

widodh

Model S 85 and 100D
Jan 23, 2011
6,860
2,824
Venlo, NL
Ja, ja pas maar op. Men speculeert dat het de 25 km 'onder 0' zijn die als bereik worden meegeteld.

Dan wordt 0 dus echt NUL kilometer.

Kan het me niet voorstellen, maar de logica is er wel.
Zoek een parkeerplaats en probeer het! Ik wil het zelf altijd nog eens testen met een klein aggegraat bij me (die ook werkt!).

Eerst helemaal leeg rijden tot 0. Teller resetten en door blijven rijden tot hij écht stopt.

Bigbit

Member
May 28, 2013
353
0
Netherlands
Schade? Heb ik iets gemist?

Nee, die heb je al gezien dacht ik. Krasjes aan de voorkant, het huis sprong 10 cm naar rechts toen mijn vrouw de auto in de garage zette. Daarna lakschade opgelopen door gemist (geraakt) paaltje. Tegen onvoorzichtigheid is zelfs Tesla niet opgewassen...

PaulusdB

Mayor Gnomus Vintage Limb
Jul 12, 2013
6,700
6,482
Europe
Zoek een parkeerplaats en probeer het! Ik wil het zelf altijd nog eens testen met een klein aggegraat bij me (die ook werkt!).

Eerst helemaal leeg rijden tot 0. Teller resetten en door blijven rijden tot hij écht stopt.

Rondjes rijden op het parkeerterrein van SC Oosterhout? Hoef je geen aggregaat mee te nemen. Hooguit 200 meter duwen, haha.

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC