You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bij mijn weten niet opgelost. Werkt in ieder geval bij mij nog niet met de Tesla UMC (3x380V zonder N). Maar dan vraag ik mij af wat Elon betekent in zijn tweet, want ik ken geen ander probleem die Noorwegen en België alleen impacteert ?Vraag ik mij ook af, maar nog niet kunnen testen want nog geen update.
Las vandaag op het tesla forum dat sinds versie 5.9 de "feature" dat je met de keyfob alle ramen kunt openzetten er niet meer is... Dat is een feature waarvan ik blij zal zijn deze niet meer te hebben
Ja, zonder enig probleem. Enkel bij mij blijft het een knipperend rood licht op de UMC, zowel op gewone stopcontact als op blauwe stopcontact 32A.En heb je hem al eens aan een gewoon stopcontact (230V) gehangen met de UMC?
Klinkt nogal tegenstrijdig . Als de UMC rood blijft knipperen lijkt het mij niet zonder enig probleem.Ja, zonder enig probleem. Enkel bij mij blijft het een knipperend rood licht op de UMC, zowel op gewone stopcontact als op blauwe stopcontact 32A.
Bij mij thuis werkt de UMC nooit, noch op een gewone stopcontact, noch op de 32A stopcontact, vermoedelijk door gebrek aan neuter. Maar in andere plaatsen werkt mijn UMC perfect.Klinkt nogal tegenstrijdig . Als de UMC rood blijft knipperen lijkt het mij niet zonder enig probleem.
Dat maakt mijn vermoeden alleen maar sterker dat voor het Neuter probleem in België op te lossen ze ons een andere UMC moeten geven. Het ligt hem niet aan de auto, want die kan met andere chargers wel gewoon aan een stopcontact zonder Neuter opladen.Bij mij thuis werkt de UMC nooit, noch op een gewone stopcontact, noch op de 32A stopcontact, vermoedelijk door gebrek aan neuter. Maar in andere plaatsen werkt mijn UMC perfect.
resistance PP-PE | 1500 Ω | 680 Ω | 220 Ω | 100 Ω |
---|---|---|---|---|
current capacity | 13 A | 20 A | 32 A | 63 A |
wire cross section | 1,5 mm² | 2,5 mm² | 6 mm² | 16 mm² |
resistance CP-PE | open | 2700 Ω | 880 Ω | 240 Ω |
---|---|---|---|---|
charging status | A – standby | B – vehicle detected | C – ready (charging) | D – with ventilation |
Het is de UMC in dit geval die zeurt als hij geen N ziet. Hij meet het voltage tussen GND en N.Klinkt logisch, maar is het ondenkbaar dat de auto andere instructies naar de UMC zendt opdat de UMC zonder neuter kan werken?
Er zijn toch niet alleen een vermogensdragende verbindingen, maar ook stuur/piloot verbindingen tussen auto en UMC?
Hoe werkt die 1 seconde hold op de heuvel precies?
Zit hier nog steeds op 5.8.8. Zou er iets mis zijn?Ik zat ook al op 5.9 maar had vanochtend ook een update klaar staan. Ik vermoed een minor versie-change, zal als hij klaar is eens kijken.
Zit hier nog steeds op 5.8.8. Zou er iets mis zijn?
Of zitten er meer op een update te wachten?