Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen route meer op navigatiescherm

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand hier dit al voorgehad?

Sinds enkele tijd zie ik op de kaart van de gps (op het touchscreen) geen route meer aangeduid zijn. Ik meen mij te herinneren dat die normaliter met een blauwe lijn op de kaart aangegeven stond. Maar nu is bij mij die kaart maagdelijk... Enig idee hoe dit zou kunnen gekomen zijn, en of daar iets aan te doen valt?
 
Hoi, ja had ik laatst ook,
Een harde reset loste het op.

PARKEER DE AUTO... dus niet onder het rijden, dan op het stuurlinks en rechts de scrolll knopjes in drukken
15 minuten wachten auto weer opstarten en de blauwe route lijn

was terug. Succes
 
Filip,

If you boldly go where no one has gone before, you cann't espect to see landmarks ;~)

Nou, zo "boldly" rij ik er (nog?) niet op los met dit reuzeding!
Zeker niet na die ene ervaring in Amsterdam, toen dat rotding van een gps mij via de kortste weg van het zuiden naar het noorden loodste. Nooit geweten dat de Amsterdamse steegjes zo smal waren, begrensd door veel te veel ijzeren stoeppaaltjes, en bevolkt met horden toeristen, die niet wijken omdat ze je niet horen aankomen in hun rug... Heeft me bloed, zweet en tranen gekost...
 
Heeft iemand hier dit al voorgehad?

Sinds enkele tijd zie ik op de kaart van de gps (op het touchscreen) geen route meer aangeduid zijn. Ik meen mij te herinneren dat die normaliter met een blauwe lijn op de kaart aangegeven stond. Maar nu is bij mij die kaart maagdelijk... Enig idee hoe dit zou kunnen gekomen zijn, en of daar iets aan te doen valt?

Ik heb dit vorige week ook gehad, dacht dat het een update was van de software.... stoorde me niet echt, dus niets aan gedaan (geen reset oid) en een paar dagen had ik weer de blauwe lijn. Wel goed om te lezen dat ik niet de enige was.