Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen telefoonkabeltjes meer voor Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Blijft je (USB c) telefoon netjes recht staan in de bochten met de originele kabel?
Mijn Tesa strips houden niet goed genoeg op de rubber mat....
Ja. Ik had eerst een standaard kabel gebruikt en dan viel mijn telefoon wel eens om in een bocht. Met de tesla kabel gebeurt dat niet meer.

Wel staat hij soms wat scheef. Ik vraag me ook wel af of dat ideaal is voor de oplaadpoort van de telefoon...
 
Niet eens MFI voor die woekerprijs? Hou op man.

@Larss Ik snap dat je de prijs niet leuk vind en misschien zelfs duur maar wat voegt deze reactie toe? Je hoeft ze niet te kopen je mag ze kopen... dus misschien volgende keer geen reactie ;-) .... en nee voordat je het zegt ik ben op geen manier bevriend met @Herbie65 en sterker nog ik ben nog nooit in zijn winkel geweest.
 
@Larss Ik snap dat je de prijs niet leuk vind en misschien zelfs duur maar wat voegt deze reactie toe? Je hoeft ze niet te kopen je mag ze kopen... dus misschien volgende keer geen reactie ;-) .... en nee voordat je het zegt ik ben op geen manier bevriend met @Herbie65 en sterker nog ik ben nog nooit in zijn winkel geweest.
Dat was misschien niet zo aardig gesteld maar sorry hoor, iemand die in een publiek forum kabeltjes van een paar USD (if that) probeert te slijten voor het tienvoudige moet een beetje een dikke huid hebben. Veel van zijn klanten zullen geen besef hebben van het feit dat deze kabels bij de volgende iOS update onbruikbaar gemaakt kunnen worden (dit is al met regelmaat gebeurd). De USB-C kabel heeft dat issue niet, maar daar is de prijs al helemaal buiten elke proportie.
 
Dat was misschien niet zo aardig gesteld maar sorry hoor, iemand die in een publiek forum kabeltjes van een paar USD (if that) probeert te slijten voor het tienvoudige moet een beetje een dikke huid hebben. Veel van zijn klanten zullen geen besef hebben van het feit dat deze kabels bij de volgende iOS update onbruikbaar gemaakt kunnen worden (dit is al met regelmaat gebeurd). De USB-C kabel heeft dat issue niet, maar daar is de prijs al helemaal buiten elke proportie.

No hard feelings ;) dat is de reden dat er bij mij thuis bijna dagelijks een transport van AliExpress voor de deur staat :p:D:D
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
Dat was misschien niet zo aardig gesteld maar sorry hoor, iemand die in een publiek forum kabeltjes van een paar USD (if that) probeert te slijten voor het tienvoudige moet een beetje een dikke huid hebben. Veel van zijn klanten zullen geen besef hebben van het feit dat deze kabels bij de volgende iOS update onbruikbaar gemaakt kunnen worden (dit is al met regelmaat gebeurd). De USB-C kabel heeft dat issue niet, maar daar is de prijs al helemaal buiten elke proportie.
Hoezo paar USD? inkoop €16,- Winstmarge valt best mee toch? Als je ze niet wil ga dan lekker wat anders doen.
Ik wordt hier niet rijk van, maar kan wel mensen helpen, omdat ze er om zitten te springen.

Screenshot 2019-10-24 at 19.37.04.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: TM3LR