Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen trekhaak meer op Tesla Model 3?

Mars2020

Member
Oct 26, 2019
811
449
Netherlands
Normaal gesproken zou ik pas in oktober mogen bestellen maar vandaag kreeg ik bericht van mijn nieuwe werkgever dat ze met de leasemaatschappij hebben afgesproken dat ze alvast een auto uit de huidige voorrad van Tesla willen bestellen.
Vanochtend stond er nog één nieuwe M3LR met trekhaak op de site. Direct met Tesla gebeld maar helaas, deze was net verkocht…. Ook nu kreeg ik weer de bevestiging dat ze ook niet buiten het bestelsysteem om een M3 met trekhaak kunnen bestellen.
Na even gesproken te hebben met de medewerker vertelde hij mij dat er nog een “occasion” in Tilburg stond. Dit is een auto met 147 km op de teller en van een modeljaar 2021 met als registratie datum december 2020. Een nieuwe occasion dus. Meteen een reservering/bestelling gedaan van de laatste M3LR met trekhaak in Nederland en nu nog even kijken of de leasemaatschappij deze nieuwe occasion accepteerd. Ik verwacht dat ze er niet moeilijk over doen, ander wordt het een annulering.

Mars2020

Member
Oct 26, 2019
811
449
Netherlands
Ik kreeg vorige week nog van Tesla te horen dat er geen M3LR met trekhaak meer beschikbaar zou komen. Inmiddels staan er weer een paar demo modellen op de site, dus als je nog interesse hebt…..

jandegr

New Member
Jun 19, 2021
2
6
ZULTE
Ik heb gisteren een M3 SR+ besteld, gewoon configureren zonder trekhaak en dan kan er op verzoek door de verkoopsafdeling manueel een trekhaak toegevoegd worden. Ik ontving enige uren later een aangepast bestelformulier met trekhaak er op. De leveringstermijn zou dan volgens de medewerker wel opschuiven naar Q4.

Mars2020

Member
Oct 26, 2019
811
449
Netherlands
Ik heb gisteren een M3 SR+ besteld, gewoon configureren zonder trekhaak en dan kan er op verzoek door de verkoopsafdeling manueel een trekhaak toegevoegd worden. Ik ontving enige uren later een aangepast bestelformulier met trekhaak er op. De leveringstermijn zou dan volgens de medewerker wel opschuiven naar Q4.
Waar heb je dat laten doen? Ik heb Eindhoven en Tilburg gebeld en daar vertelden ze mij dat het niet mer kan.

jandegr

New Member
Jun 19, 2021
2
6
ZULTE
Ik heb dat in Latem gedaan, daags ervoor eerst eens via de chat nagevraagd of het nog kon.
Ze vertelden dat het een of twee dagen kon duren eer de bestelling aangepast was, iemand in Amsterdam zou dat manueel moeten uitvoeren.
Het heeft echter maar een paar uur geduurd, zelfde dag als de bestelling van de auto was het al in orde.
Zo te zien zou het zijn dat een trekhaak tijdelijk niet beschikbaar is maar als je enkele maanden wil wachten op de levering kan je er een bestellen met trekhaak.
Op tff-forum.de is het ook een topic.

mvg,

Mars2020

Member
Oct 26, 2019
811
449
Netherlands
Voor mij is het inmiddels ook opgelost want de M3LR met trekhaak is in inmiddels uit de bestaande voorraad besteld. Wel bijzonder dat twee vestigingen in NL mij heel stellig wisten te vertellen dat de M3 met trekhaak niet meer is te bestellen. Maar goed, niets zo veranderlijk als Tesla…….

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC