Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen verbinding met Internet bij opstarten

This site may earn commission on affiliate links.
Zelfde probleem hier. Bij opstart van de auto heeft hij geen LTE connectie , ongeacht of hij geparkeerd stond met wifi of zonder wifi.
Gebeurt niet altijd, wel vaak.
Meestal binnen 1-2 minuten is de LTE weer actief.
Maakt niet uit of hij in de garage staat of buiten met een perfect mogelijkheid tot verbinding tot het netwerk via de sim kaart...
 
Vorige week nog een status update gevraagd aan een Tesla medewerker betreffende dit issue, helaas is er nog geen fix voor vrijgegeven.

Ik moet wel zeggen dat het bij mij minder vaak voorkomt, maar kan net zo goed toeval zijn.
 
  • Like
Reactions: BartJ
Vorige week nog een status update gevraagd aan een Tesla medewerker betreffende dit issue, helaas is er nog geen fix voor vrijgegeven.

Ik moet wel zeggen dat het bij mij minder vaak voorkomt, maar kan net zo goed toeval zijn.

Mijn M3 is voor een gelijkaardig probleem begin deze week naar SEC Gent geweest. Soms kon ik de WiFi activeren, soms niet.

Volgens de medewerkers zat de modem van de wagen vast in een loop na een crash. Na een reset van de wagen -niet de eenvoudige reset die wij via de knoppen aan het stuur kunnen uitvoeren- zou de modem opnieuw normaal werken.

Geen benul of die uitleg steek houdt, maar momenteel werkt alles opnieuw zoals het zou moeten.
 
  • Like
Reactions: watt