Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gek van die ruitenwissers

This site may earn commission on affiliate links.
Ik gebruik nu ook wintervloeistof tot -22 graden maar er zijn ook varianten die minder lage temperaturen aankunnen. Eigenlijk alleen dit weekend bij continue motregen steeds zelf moeten ingrijpen maar daarvoor geen issues gehad dus weet niet of het daadwerkelijk aan de vloeistof ligt
 
Ik heb een bericht gestuurd aan de attente servicemanager die mij belde toen ik mijn klacht& de klachten op het forum meldde.
”Je hebt niet teveel beloofd! Het had echt topprioriteit en er is ook heel goed gewerkt aan de automatische ruitewisserstanden waarvoor dank aan TeslaDev. Het bij droog weer wissen is nu voor 99% voorbij en het is zelfs zo dat ik m nu soms extra duwtjes moet geven, maar dat is beter dan uitzetten van AP. Uiteraard is de uitschakelmogelijkheid van de wissers tijdens AP-gebruik voor die 1% dat t toch nog misgaat heel prettig. Mijn complimenten en dat mag ook wel eens gezegd worden. (Zal ik ook op t forum doen)”