Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gekleurde (gele) rand om scherm

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij hebben ze het in Rotterdam gedaan. Aan het stof op de cockpit te zien was hij er niet uit geweest. Aan de bovenkant is het niet helemaal weg. Bij directE inval van zonlicht is het dan nog zichtbaar.
Ik zal het op het kleine scherm ook wel hebben maar ik zie het niet. Ook bij afhalen van de auto werd gezegd dat het kleine scherm niet behandeld kon worden. Whatever, het zij zo
 
Ik ben begin april geweest en toen was het helemaal weg maar ik zag vandaag dat het al lichtjes terug komt :-(
Hier ook. Binnen 7 dagen. Een record?
 

Attachments

  • 15880836329476605910330463707964.jpg
    15880836329476605910330463707964.jpg
    840.1 KB · Views: 86
Bij mij hebben ze het een week of 4 geleden gedaan en voorlopig alles nog ok. Zowel het grote als het kleine scherm. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren deze zomer, want vorig jaar vond ik het veeeel erger geworden door hem in de Spaanse de zon te laten staan. We gaan wel zien in augustus.
 
Op 2 maart de UV behandeling gehad en zag het ook weer lichtjes terug komen. Eens kijken wat Tesla er aan gaat doen.
Ik laat het doen vlak voordat mijn garantie vervalt, want ik wil ook wel eens weten of die behandeling langdurig helpt of dat het onderdeel kan worden van het jaarlijks onderhoud.

Weet iemand of Duiven tegenwoordig ook het kleine scherm kan behandelen?
 
Bij mij alweer een tijd geleden. Ik had al zeer snel weer randjes en toen hebben beide schermen weer een behandeling gehad. Sindsdien als je echt heeel heel heel goed kijkt dan zie je een flauw verschil maar dat lijkt stabiel te zijn. Maar ja, destijds kwam die geel/groene gloed echt heel snel opzetten in een periode van een paar weken. Het is nog niet een lange periode dagelijk echt goed warm geweest want dat was de situatie vorig jaar. Ik benieuwd of het weg blijft.