You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mee eens. Gelukkig heb ik een lease en ga ik me er niet druk om maken maar dit alles is wel behoorlijk onbehoorlijk.Tjsa, cosmetisch of niet, in Europa en in Nederland valt dit wel degelijk onder garantie, of beter gezegd, conformiteit. Was de gele rand te verwachten (aangekondigd)? Nee. Dus functioneel gebrek. Dus garantie.
Als het niet in de folder staat...
Over die boeg zal ik het bij Tesla ook gooien als ze met deze houding door gaan. Een gele rand hoort gewoon niet in het scherm.Tjsa, cosmetisch of niet, in Europa en in Nederland valt dit wel degelijk onder garantie, of beter gezegd, conformiteit. Was de gele rand te verwachten (aangekondigd)? Nee. Dus functioneel gebrek. Dus garantie.
Ja? Moet je dan eerst het hele internet af struinen om dit te vinden waarna Tesla tegen je kan zeggen: "maar je wist dat dit kon gebeuren".Ps voor degenen die nu een Tesla aanschaffen kan het wel eens anders uitpakken. Zij weten wat ze krijgen, een scherm met yellow bands
Oeh! Dat is wel een mooie factuur om te hebben zeg! Mocht het zo ver komen ik we Tesla moeten dwingen vind ik die factuur wel een mooi stukje bewijs.
Ik heb op 6 September de afspraak staan. Ik ben benieuwd.
Ik heb precies dezelfde reactie van tesla ontvange. Heb aangegeven dat het niet aan mij is om te bepalen wat de juiste methode is om van de gele balk af te komen, vervangen scherm of uv behandeling. Zij zijn de expert en moeten zelf beslissen wat ze doen mits het maar opgelost wordt. De geven aan dat het een defect is, een defect valt onder garantie er kan dus geen sprake zijn van one-time-courtesy al willen ze zich zog raag vrijwaren van toekomstige problemen. Ik teken geen overeenkomst maar heb enkel verzocht om met een datum te komen voor het oplossen van een door Tesla geconstateerd defect. Zullen zienBeste klant,
Wij contacteren u met betrekking tot de gele gloed om de randen van uw scherm. Er is gebleken dat dit fenomeen geen invloed heeft op de functionele prestaties van het scherm; het betreft enkel een cosmetisch defect. De oplossing van dit probleem, het vervangen van het scherm door een nieuw model, wordt derhalve niet vergoed onder de garantie en kan worden uitgevoerd tegen een betaling van €1360.35.
Hoewel Tesla zich op het standpunt stelt dat de verkleuring een cosmetisch issue is, het de bediening en werking van uw touchscreen niet negatief beinvloed, en daarmee niet onder de garantieverplichting valt, kunnen we de gele gloed in het scherm wel verwijderen of minimaal sterk verminderen door middel van een behandeling met UV licht. Hiervoor krijgen wij binnen afzienbare tijd een speciaal gereedschap geleverd. Dergelijke behandeling willen we, met uw akkoord, als one-time-courtesy kosteloos voor u uitvoeren.
We vernemen graag waar uw voorkeur naar uit gaat.
MVG Tesla.
Als het blijvend is opgelost zal je me niet horen, maar vind wel belachelijk dat ze het een one time courtesy noemen
Dit!Ik heb precies dezelfde reactie van tesla ontvange. Heb aangegeven dat het niet aan mij is om te bepalen wat de juiste methode is om van de gele balk af te komen, vervangen scherm of uv behandeling. Zij zijn de expert en moeten zelf beslissen wat ze doen mits het maar opgelost wordt. De geven aan dat het een defect is, een defect valt onder garantie er kan dus geen sprake zijn van one-time-courtesy al willen ze zich zog raag vrijwaren van toekomstige problemen. Ik teken geen overeenkomst maar heb enkel verzocht om met een datum te komen voor het oplossen van een door Tesla geconstateerd defect. Zullen zien
Als het niet in de folder staat...
Als het blijvend is opgelost zal je me niet horen, maar vind wel belachelijk dat ze het een one time courtesy noemen
Gewoon laten uitvoeren en als het terug komt gewoon claimen... is overduidelijk een US instructie om niet liable over te komen.
@Herbie65 Wat doe jij in de stoel van de captain?