Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geluid valt weg

This site may earn commission on affiliate links.
Je kunt een service afspraak inplannen in de Tesla app. Maar als ik zie hoeveel .17 nog wordt uitgerold denk ik dat je nog even geduld moet hebben. Zit zelf ook nog op .17 en kijk uit naar de nieuwe fw, zitten deze keer leuke, bruikbare dingen in. Tevens valt ook bij mij het geluid af en toe weg, dit icm S10.
 
Vandaag een service afspraak gehad en daar kwam naar voren dat het waarschijnlijk te maken heeft met een groot aantal contacten op je telefoon.
De tesla ca 1000 contacten aan om te synchroniseren elke keer als je met de auto verbindt. In mijn geval ca 1200 op de iPhone. Contacten met tekens als #~ etc kunnen ook storen.
Advies was dan ook om te kijken of je kunt ontdubbelen en contacten kunt samenvoegen, zodat je onder die 1000 komt. Oude contacten verwijderen ruimt ook lekker op

ik moet zeggen, vanmiddag ff flink veel testen gedaan.....maar t lijkt te werken!
 
  • Informative
  • Like
Reactions: M3rik and Gaston
Je kunt een service afspraak inplannen in de Tesla app. Maar als ik zie hoeveel .17 nog wordt uitgerold denk ik dat je nog even geduld moet hebben. Zit zelf ook nog op .17 en kijk uit naar de nieuwe fw, zitten deze keer leuke, bruikbare dingen in. Tevens valt ook bij mij het geluid af en toe weg, dit icm S10.
Sinds een week 2020.24 en nergens meer last van mbt geluid wat ik ervoor wel had.
 
Mijn tesla3 schakelt niet automatisch naar mijn iPhone 8+ waardoor ik geen geluid krijg via de speakers van de auto.
Na uit en weer inschakelen Bluetooth en resetten van de auto, werkt het nog steeds niet. Handsfree bellen heeft zo geen zin. Ik hoor dan bijna niets. Wie kan mij helpen?