Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gepersonaliseerde E-Rally polo’s, voor het goede doel

This site may earn commission on affiliate links.

Maarten

Active Member
Nov 2, 2013
4,121
13,373
Hilversum
Aanleiding
Het forum staat doorspekt met meldingen, zoals bijvoorbeeld bij de opening van het SeC Rotterdam, waarbij leden meldden dat ze aanwezig waren maar dat van elkaar niet wisten en dat ze elkaar dus helaas niet gesproken hebben.
Dat gebeurt natuurlijk weer gedurende de E-Rally, het heeft mij aan het denken gezet voor een oplossing.

Gepersonaliseerde polo’s voor JustDiggIt
Iedere deelnemer (m/v) aan de E-Rally kan via mijn website voor een bescheiden bedrag één of meerdere 100% katoenen polo-shirt(s) bestellen met het E-Rally logo:

E-Rally geborduurd.jpg


Op het logo komt de door je zelf op te geven naam (volgens mij handig om je forumnaam te gebruiken).

Ik heb vorig jaar vier partijen om een offerte gevraagd en ben met de in mijn ogen voor ons beste partij verder in gesprek gegaan. Ondertussen ook een referentie ingewonnen, die de goede keuze voor deze partij heeft bevestigd.

De polo komt, om het simpel te houden, in 4 kleuren waarmee er voor elk wat wils is. In eerste plaats natuurlijk het rode “Cherry Red” van het forum zelf, die zo goed mogelijk benaderd is. Verder in “Navy”, “Cornflower” en “Slate”.
Je kan natuurlijk meer dan één polo bestellen.

Over de bordeaux-rode (“Burgundy”) zometeen meer.

Colours.jpg


De prijs wordt bepaald door de kostprijs + een opslag voor JustDiggit. Voor alle duidelijkheid: ik verdien er op geen enkele wijze aan. Alles wordt automatisch via EventBrite afgerekend bij de penningmeester van de E-Rally.

Then what’s in it for me for all this work? De lol dat we elkaar herkennen en daarmee natuurlijk oneindige roem, rep.points en maar één vriendelijk verzoek:
Als je een polo bestelt, like dan even www.baliholidayvilla.com (zie signature), noem hem in een tweet of op Google+ , noem hem op een andere wijze in de social media of nog liever neem een link op je website op. Ben ik ook weer happy en het kost niets. Of jezelf gruwelijk verpesten en een villa huren, zoals andere forumleden al deden, mag natuurlijk ook :rolleyes:.

De prijs per polo is slechts € 39,95 incl. BTW per stuk incl. verzendkosten. Ik bestel de polo’s liefst in slechts enkele batches. De polo(‘s) wordt/worden na betaling en na vervaardiging verzekerd aan het door je opgegeven adres in Nederland of België gezonden door de partij die de polo borduurt (met 10 uitzonderingen, zie onder).
Eventuele klachten handelen zij ook met je af.

Justdiggit Signature polo’s?!!
Volgens “goede Tesla-traditie” worden ook 10 exclusieve bordeaux-rode Signature polo’s voor Nederland en België gemaakt, zie de afbeelding onder.
De polo kan dus niet in deze kleur zoals boven met een “gewoon” logo worden besteld, dus exclusiviteit is gewaarborgd.

E-Rally sig geborduurd.jpg


Ieder E-Rally deelnemer uit Nederland en België kan bieden op één van de 10 signature-polo’s (minimum-bod: € 40,-), maar er kan er slechts één per deelnemer uit Nederland en België gewonnen worden. De 10 polo’s worden speciaal gemaakt voor degenen die via hun bestelling het hoogste bod hebben uitgebracht vóór 30 april 2016 23:59u. Mochten er twee mensen geboden hebben met hetzelfde bod, dan beslist indien nodig het lot.
Het geboden bedrag betaal je natuurlijk alleen als je één van de lucky winnaars bent. De winnaars worden door mij via de e-mail op de hoogte gesteld. Het geld dat dit oplevert gaat vanzelfsprekend ook weer naar JustDiggit.
Op de vooravond van de E-Rally ben ik al aanwezig en zal ik de 10 Signature-polo’s bij mij hebben. Mocht je de volgend ochtend pas komen, dan kan je hem dan in ontvangst nemen.
Ik stel voor dat de winnaars aan het einde van de E-rally 2016 even in het zonnetje worden gezet, maar laat dat graag aan de organisatie over.

Bestellen
De bestelprocedure is als volgt:
Via de website www.baliholidayvilla.com (zie rechts in de zwarte menubalk op de hoofdpagina van de website) kom je op een speciaal hiervoor gemaakte pagina, waar staat vermeld hoe je de maat kan nemen. Ook staat er alles op een rijtje en word je via de bestelknop naar de juiste pagina van de E-Rally website geleid, waar je kan bestellen, een bod kan doen en kan betalen.

De betaalde polo’s komen op een bestellijst. Zodra er voldoende bestellingen binnen zijn zend ik de gegevens aan de fabricerende partij. Deze zendt de polo(‘s) zodra gereed verzekerd naar het door je opgegeven adres.
De 10 winnaars krijgen na 30 april 2016 van mij via de e-mail te horen dat ze hun bod aan de penningmeester van de E-Rally kunnen overmaken.
Op de factuur zal staan "tijdstip van levering 28 mei 2016"; we zullen de Polo's echter eerder laten verzenden.

Tenslotte: als je hem neemt en de polo mooi wilt houden: het is 100% katoen: dus niet in de droger doen. Als je dat wel doet en hij krimpt (ook al is hij voorgekrompen): geen garantie.
Vergelijk het zeg maar met detailing en een wasstraat gebruiken.

TMC Polo??
Het idee van de polo’s is gestart met een TMC Polo. Helaas is dat tot heden gestrand bij TMC forum in de USA, omdat er ‘issues’ zijn die het gebruik van het logo nu onmogelijk maken.
Het ontwerp ligt er echter al, ook voor de Signature versies:

TMC logo Signature Burgundy.jpg


Op de Polo komt dan de forumnaam met een groene punt, omdat je immers “online” bent als je iemand anders van het forum ontmoet.
Op basis van mijn correspondentie met TMC verwacht ik dat het nog wel even kan duren voor er een oplossing voor de ‘issues’ gaat komen, maar zodra ik het groene licht krijg, zullen op dezelfde wijze fraaie eigen TMC Polo’s, voor het goede doel, beschikbaar komen!
 
Toch nog een vraag aan Maarten: weet jij iets over het meten van die borstomvang? Ik heb meestal maat M, maar mijn borstomvang meet ik op zo'n 94 cm. De kleinste (S) is 100 cm en M is 106cm. Dat zou dus duiden op een S. Vallen ze ruim?

Ben geen kenner hoor, maar een gemakkelijke truc is een lekker zittende polo van jezelf te nemen en die even op tafel te leggen.
Als je dan van oksel tot oksel meet heb je de halve omvang te pakken en door dat met twee te vermenigvuldigen vind je de goede maat. :smile:
 
vandaag de polo thuis gekregen.
Op het eerste zicht leek hij een beetje ruim, maar hij past perfect:rolleyes:

thanks Maarten

Graag gedaan, Frank.
Maar het moet mij wel van het hart dat het aantal bestellingen tegenvalt, had toch wel wat meer verwacht van de E-Rally rijders voor die paar Euries.
En ook nog eens voor het goede doel... :-(

Dus E-Rally rijders die hem nog niet hebben besteld, laat je nog eens van de goede kant zien en bestel er één of twee!