TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Gepersonaliseerde tesla tekeningen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Xfrank, Nov 12, 2016.

1. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Ze zijn terug, en ze zijn met meer...

Tekening van uw persoonlijke model S (classic en facelift) of model X samenstelling.
    Telkens verkrijgbaar in 2 verschillende designs en in 3 uitvoeringen. (op Canvas, aluminium en plexiglas)

Om te bestellen volstaat een email of postmail met de vraag naar het invulformulier. [email protected]
    meer info staat op mijn website Your Tesla

Als je nu besteld ligt uw tekening op tijd onder de kerstboom;)
    Reclame your tesla.jpg
    Als je uw tesla nog moet bestellen! heb ik momenteel een actie. Bij gebruik van mijn referral link, krijg je uw tesla tekening gratis.:) meer info:Your Tesla

• Like x 5

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC