Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

gereserveerd topic

This site may earn commission on affiliate links.
Toch met één been on topic.

Vandaag, met een klein beetje omrijden, mijn Tesla op 40.001 km gezet. Probleemloze kilometers. Wel iets gehad, waarvan het grootste issue het panodak was dat niet meer helemaal open ging (na de rally) wat in een half uurtje gefixt was. Alle upgrades gekregen (pantser, 32 ampere, waarschijnlijk matten) en wat pro-actieve zaken zoals preventief vervangen dashboardschermpje (vanwege kans dat het in de toekomst niet meer voldoende up to date is) en natuurlijk de software-updates.

Ja, ik had ook de brom en een ander geluid dat werd opgelost door een nieuwe drivetrain te monteren. Sindsdien stille auto.

Geen van deze zaken hadden betrekking op de bedrijfszekerheid. Met brom en ander (wat snerpend) geluid bij lage snelheid ben ik nog uitgebreid op vakantie geweest.

Wat heeft dit alles mij gekost na de aanschaf? Nog steeds €.0,00. Met mijn vorige auto was dat wel anders.

Service steeds top! Auto elke keer keurig schoon en glanzend terug gekregen, leenauto's gehad, afspraken werden steeds nagekomen etc.

Auto heeft al vijf lange reizen gemaakt, ruimte verbaast nog steeds, net als de SuC's die als de spreekwoordelijke paddenstoelen in de Efteling uit de grond schieten.

Oh ja, brandstofkosten nog steeds minimaal, hoewel er nu geen zonneopbrengst is en ik nu ook vaak thuis laad (Op een zomeravond wil je nog wel eens met open dak een tochtje maken naar Oosterhout en dan een terrasje pakken, dat is nu niet zo aanlokkelijk)

Kortom, extra argument voor de taart-actie van vandaag en daarmee weer helemaal on topic.
 
Last edited:
een collage met sfeerbeelden van de actie van vandaag:
Tesla taart tour collage 72dpi.jpg
 
Nog een pano uit Amsterdam, waar ik bij Maarten en Marcel aanhaakte. We hebben daar ook de nieuwe lokatie bezocht om daar taart te brengen, wel met het verzoek om binnen geen foto's te maken, het voldeed qua intrichting nog niet helemaal aan de Tesla maatstaven :smile:

PANO_20141229_153457.raw.jpg
 
Nog een pano uit Amsterdam, waar ik bij Maarten en Marcel aanhaakte. We hebben daar ook de nieuwe lokatie bezocht om daar taart te brengen, wel met het verzoek om binnen geen foto's te maken, het voldeed qua intrichting nog niet helemaal aan de Tesla maatstaven :smile:

View attachment 67524

Ik dacht juist uit een eerder bericht van FVO te begrijpen dat de actie dit jaar niet door zou gaan?