Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

gereserveerd topic

This site may earn commission on affiliate links.
Dat was een schijnbeweging om de meelezende tesla medewerkers om de tuin te leiden. Ieder had immers enkele dagen tijd gehad om een PM te sturen en achter de schermen mee te doen met de 200 emails.

Die je eigenlijk enkel maar kon goed kon volgen als je ze allemaal consequent na elkaar las. :cool:
 
Nog even een bumpje voor deze Tesla Taart Tour thread: ik kreeg vandaag van Tesla een handgeschreven bedankbriefje met keyfob hoesje. Leuk!

Ik moet even nakijken of de etiketten voorschrijven of je in zo'n geval
een bedankje
voor een bedankje
voor een bedankje
stuurt.

Voor alle zekerheid: Tesla bedankt!

IMG_20150107_130702.jpg
 
Nog even een bumpje voor deze Tesla Taart Tour thread: ik kreeg vandaag van Tesla een handgeschreven bedankbriefje met keyfob hoesje. Leuk!

Ik moet even nakijken of de etiketten voorschrijven of je in zo'n geval
een bedankje
voor een bedankje
voor een bedankje
stuurt.

Voor alle zekerheid: Tesla bedankt!

View attachment 68432
Leuk zeg! Benieuwd of er bij mij thuis ook eentje in de bus zit.
 
+1 - Leuk !
kan me niet herinneren gedurende 30 jaar Volvo rijden ooit een handgeschreven bedankje te hebben gekregen ! Nu heb ik ze ook nooit taart gebracht..
was ook weinig aanleiding voor..moest op een gegeven moment zelfs betalen voor het resetten van een beveiligingscode van een autoradio voor een van de Volvo's die we toen nog reden...

e
Nog even een bumpje voor deze Tesla Taart Tour thread: ik kreeg vandaag van Tesla een handgeschreven bedankbriefje met keyfob hoesje. Leuk!
 
Nog even een bumpje voor deze Tesla Taart Tour thread: ik kreeg vandaag van Tesla een handgeschreven bedankbriefje met keyfob hoesje. Leuk!

Ik moet even nakijken of de etiketten voorschrijven of je in zo'n geval
een bedankje
voor een bedankje
voor een bedankje
stuurt.

Voor alle zekerheid: Tesla bedankt!

View attachment 68432

Hier ook wat moeten we nu weer doen om Tesla te bedanken:biggrin: