Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gestolen Tesla merk symbool

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen week was ik in Frankrijk op wintersport vakantie (net op tijd). Bij vertrek bleek het tesla symbool (of hoe hoe je dat ook noemt) van de "frunk/motorkap" te zijn gejat. Hebben meer mensen dat ook al gehad?
Zo te zien geen schade, maar ik wil daar wel graag een nieuw Tesla symbool hebben.
Hebben jullie daar ervaring mee? Graag jullie advies over hoe je aan dat stukje hardware moet komen en hoe te bevestigen ..
 
Afgelopen week was ik in Frankrijk op wintersport vakantie (net op tijd). Bij vertrek bleek het tesla symbool (of hoe hoe je dat ook noemt) van de "frunk/motorkap" te zijn gejat. Hebben meer mensen dat ook al gehad?
Zo te zien geen schade, maar ik wil daar wel graag een nieuw Tesla symbool hebben.
Hebben jullie daar ervaring mee? Graag jullie advies over hoe je aan dat stukje hardware moet komen en hoe te bevestigen ..
Zou even wachten, misschien went het wel en ga je de cleane look waarderen.
 
iu


Zo dus? Nou, ik zou het weten, lekker zo laten en niet die badge terug plakken.
 
  • Like
Reactions: DeHakkelaar
Dat chromen Tesla logo was 1 van de eerste dingen die ik van mijn auto afhaalde, zowel voor als achter.
Als het zonder schade is gedaan zou ik er blij mee zijn, zo onderscheidt je jezelf nog een beetje in de grijze model 3 massa. ;)

En als je hem toch terug wil kan je dit vast wel bij een SeC bestellen. Vastmaken doe je met een goeie kit.
 
Erg vervelend inderdaad, snap niet dat mensen niet gewoon van andermans spullen af kunnen blijven. Maar kun je gewoon bij Tesla bestellen en ophalen. Hebben ze misschien zelfs op voorraad liggen.

Kun je ook terugvinden met onderdeelnummer in hun parts catalog:
https://epc.tesla.com/#/catalog - 12 Exterior Fittings - 1205 Badges and films

Ik vind het wel een mooie toevoeging. Bedankt voor de info, ga ermee aan de slag
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Klopt, heb meerdere auto's al geschoond van die 'type reclames'. Met een fohn en een flossdraad is het er zo vanaf. Lijmrest eraf halen (Let op dat je niet te agressief spul gebruikt op de lak), poetsen en klaar. Half uurtje werk.

Persoonlijk vind ik die typeaanduiding overbodig. Het zorgt alleen maar voor vuilophoping tussen de letters en niemand hoeft te weten wat voor motor erin ligt (ik lach me suf om die mensen met aftermarket performance logos of p3d, alsof iemand weet wat dat zou betekenen). Dat merken ze vanaf wel als ik op het pedaal trap ;)
 
Afgelopen week was ik in Frankrijk op wintersport vakantie (net op tijd). Bij vertrek bleek het tesla symbool (of hoe hoe je dat ook noemt) van de "frunk/motorkap" te zijn gejat. Hebben meer mensen dat ook al gehad?
Zo te zien geen schade, maar ik wil daar wel graag een nieuw Tesla symbool hebben.
Hebben jullie daar ervaring mee? Graag jullie advies over hoe je aan dat stukje hardware moet komen en hoe te bevestigen ..
€22 incl btw gewoon bij Tesla service center. Ik heb die van mij in Rotterdam gehaald.