TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Gezocht: deelnemers PhD onderzoek m.b.t. Autopilot (in ruil voor gratis geld)

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Chris EC-Rent, Feb 20, 2017.

1. drdnl

drdnl Member

Eens, ik gebruik AP het meest enthousiast of in de file of juist met 130-150km/h op een rustige snelweg in het donker. In het eerste geval ben je erg uitgerust en in het tweede geval moet je blijven opletten maar is een extra hulpmiddel erg geruststellend.

2. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Dan zien wij elkaar denk ik maandag. Ik ben van 11:30 tot 14:00 :)

Spannend hoor, voor het eerst een forumgenoot in levende lijve tegenkomen :eek:. Iemand nog tips?:p:D

• Funny x 1
  3. Firebird

Firebird Active Member

Euh, ja… . Bij benaderen van die persoon je hand uitsteken en "hallo" zeggen… . :)

• Helpful x 2
    • Like x 1
  4. DriesVDHoeck

DriesVDHoeck Member

Ik denk dat een stukje taart of dergelijke ook positief ervaren kan worden.

5. drdnl

drdnl Member

Ik prefereer geen fysiek of oogcontact. Taart is ok

6. Jork

Jork Member

Ik ben nog opzoek naar drie extra deelnemers met autopilot ervaring.
    Woensdag en donderdag zijn nog helemaal leeg,
    evenals dinsdag ochtend en namiddag; en vrijdag 11:30.

Deelnemers hoeven geen Nederlands te spreken; Engels kan ook.

Wie maakt me los?

7. Wim S.

Wim S. Supporting Member

Een slot van 11.30 op woensdag of donderdag zijn voor mij OK.

8. Jork

Jork Member

Tof! Zou je me een mailtje kunnen sturen? Dan stuur ik wat meer informatie etc.
    [email protected]

9. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

Beste Jork,

Heel waarschijnlijk is -zoals gebruikelijk- een aantal van je onderzoeksvragen al beantwoord door ander/eerder onderzoek. (Ik ken die vragen niet, maar kan me daar een voorstelling bij maken.)
    Ik zag zelf vorige zomer een presentatie [Youtube] van Lex Fridman van MIT over dit onderwerp. Je zou hem en/of het MIT onderzoek eens kunnen raadplegen.
    IMG_0058.jpg
    Zijn onderzoek is te allen tijde beter dan zijn presentatievaardigheid. :rolleyes:

• Helpful x 1
  10. Zuid5.nl

Zuid5.nl Member

Nou vandaag is alles opgenomen. Hartslag, eye ball tracker en reaktie snelheidtester (die laatste werkte niet helaas) Hoefde maar heel kort te oefenen met het gebruik van de autopilot. Op naar Lelystad, heenweg met AP terugweg zonder. Toen de ringweg Amsterdam op hier was het een stuk drukken, zelfde procedure. Na afloop vragenlijst ingevuld. Makkelijk te vinden bij de MaccD te Amsterdam ZO. Ben benieuwd naar de bevindingen. Succes met het onderzoek.

• Like x 1
  11. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Je hebt zuinig gereden! 161 Wh/km. Ik 174Wh/km.
    Inderdaad is alles opgenomen. Bij mij deed de reactietest met geluid het ook niet. Leuk om te doen, zeker omdat ik niet dagelijks in een Tesla rijdt. Mooi om te zien wat Autopilot allemaal kan. Ik had hem er zoveel mogelijk op en moest inderdaad tegen mijn zin in ook helft zonder rijden. @Chris EC-Rent Delft is prachtig!

Je wordt overigens wel getransformeerd in een cyborg ;) IMG_2109.JPG

• Like x 2
    • Funny x 1

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC